2011年7月11日星期一

脆肉瓜炒鯪魚肉 + 清補涼豬展湯 by 鐘點 ( 11-jul-2011 )





( 11-jul-2011 mon )


今朝喺屋企整芝士治   食完即梳洗喇   之後大姑奶陪我去覆診呢 ~




超級無敵勁大雨   真係有遮都無用 ~ 
  


Book 咗 11 點   差唔多 12 點半先有得睇   我同醫生講話瞓覺側身好辛苦   一側個肚入面好似有一抽嘢頂住   根本側唔到   醫生話可能塊膠布太緊   點知醫生一拻塊膠布   我個肚真係舒服好多呀  wow ~


但我貧血仲未改善   所以開咗鐵丸同葉酸比我喇 ~


睇完就同媽咪飲茶   因為咁啱媽咪又係呢日 11 點覆診呢 ~









飲到 3 點就走喇   因為鐘點 4 點鐘到   佢一黎到   我就同佢講所有肉要醃味先   上次嘅洋蔥豬扒無味   點知佢居然話諗住用蕃茄燴到入味   我心諗  痴根   10 分鐘就可以燴到入味咩   當我唔識煮飯呀 ~


尋日買咗一梳大蕉比家姐 $12 有 5 隻   今次隻隻都好巨   原來有 4 磅重   其實之前都買過比家姐   佢 d 同事個個爭住同隻蕉影相   話未見過咁巨喎  ~


( 隻蕉同家姐手腕差唔多咋 )


( 一隻手楂唔哂架 )



家姐黎到   當然叫佢食雪糕啦   快 d 食哂唔好引我 ~ 

沒有留言:

發佈留言