2011年7月21日星期四

西芹炒雞柳 + 冬菇蒸雞飯 + 蕃茄薯仔魚湯 by 鐘點 ( 21-jul-2011 )








( 21-jul-2011 thu )


今朝晨早 8 點幾有人 dup 嘢   我仲以為發緊夢添   之後懶下床就起身 lu ~  


去完麥記食早餐就去惠康買嘢就番屋企   睇下電視   搞 lee 搞 lu 都差唔多 1 點半 ~





早 d 食 lunch   就係尋晚食剩大半碟嘅婆婆粗炒   唔好睇佢咁深色   原來一 d 味都無   不過我又唔想落辣豆板醬喎   唉   下次一定叫里奧大人唔好再叫   我真係唔鐘意食粗炒囉 ~




鐘點 4 點到   今次叫佢抹窗   抹到好乾淨呀   我真係無佢咁乾淨囉   過年大掃除一定要搵佢幫手呀 ~


里奧大人上咗大陸   差唔多 9 點幾先番到屋企   唉   雖然我唔想咁夜食飯   但佢做嘢做到咁夜先可以番屋企食飯   佢仲辛苦   算啦   等埋一齊食啦   我相信有我陪佢一齊食會開心 d 嘅 ~    

沒有留言:

發佈留言