2011年7月7日星期四

蒜蓉豆豉蒸排骨 + 蒜蓉炒西蘭花 + 木瓜雪耳糖水 by 鐘點 ( 7-jul-2011 )





( 7-jul-2011 thu )
今朝又比樓上鑽嘢嘈醒   算啦   起身食米粉再睇電視   依家睇緊 " 蝸居 "   又幾好睇喎 ~


睇完又瞓   瞓完又食 lunch box   鐘點 3 點到   唉   比樓上鑽到好頭痛添 ~
今日叫佢就抹嘢   拖地   佢係咁跌嘢   我覺得好煩   搞到我個頭更痛 ~
佢又係做 4 個鐘   今次我睇住佢抹嘢   真係好慢囉   抹就抹嘛   又睇下裝 d 咩先抹   唔怪得咁慢啦   我平時抹埋里奧大人書房都係差唔多一個鐘   佢就咁抹兩個柜都個幾鐘 ~
今晚嘅排骨好多油   d 排骨又無味   我估佢無醃囉   里奧大人都話 d 飯好林   佢鍾意食林飯都話林   何況我最憎食林飯添   唉   係咪應該要問我食林飯定硬飯先好煲飯呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言