2011年7月23日星期六

Riso Café @ 九龍灣 ( 23-jul-2011 )







( 23-jul-2011 sat )
今朝同里奧大人一齊 10 點起身   食完早餐   番屋企梳洗就出發去 Mega Box 喇 ~





我其實只係想去 Ikea 買平底鍋   所以先去 Mega Box   12 點幾無乜人行   幾咁開心呀   最憎多人嘅地方   去完 H & M 買嘢就去 Jusco   估唔到里奧大人買到個合心水嘅背囊   好感恩呀 ~
見差唔多 1 點幾   放工時間應該開始多人   所以去 Ikea 食咗 lunch 先 ~




去完 jusco 買嘢   再去 Ikea 買平底鍋   不過依家好多都係易潔鑊   我唔用架   對人體有害嘛   諗住無得買不鏽鋼嘅平底鍋   估唔到行行下又有   我睇到有個價錢牌寫住不鏽鋼 $59   即刻拎個鑊黎睇   再比里奧大人睇   話好重手喎   真材實料   $59 好抵   諗住叫人拎個新   點知里奧大人再睇清楚個價錢牌   原來 $59 係不鏽鋼匙   oh   好在里奧大人睇一睇咋   唔係一陣比錢先知買錯嘢就肉酸啦   不過好彩最後都買咗個不鏽鋼鍋仔 $199   我覺得貴架   但想用黎整甜品   所以先買咋   最後再買埋肉丸就走人 lu ~
本來諗住坐 shuttle bus   不過好多人呀   都係打的算喇   好熱呀   唔想等 ~  
番到屋企攰到呢   里奧大人就瞓咗覺   我又瞓唔到喎   但就一路睇電視一路中咁囉 ~
都係仲係好想食意粉   所以去 Riso Cafe 試下   最緊要近呀   今日行咗好耐   唔想再行咁遠呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言