2011年7月30日星期六

金加利餐廳 @ 九龍灣 ( 30-jul-2011 )

( 牛油厚多士 )
( 羅宋湯 )

( 豬助骨雜果沙律 )


( 咖哩牛腩意粉 )
( 燒春雞餐 - 忌廉汁 )

( 芝士龍脷柳農夫包 )

( 30-jul-2011 sat )
今朝同里奧大人去茶餐廳食早餐   因為實在唔想去太興   來來去去都係得 6 個餐   雖然坐得好舒服   但食到好厭 ~




食完番屋企 hea 喇   因為每月一到嘛   個人比較攰 d   之後家姐同我地一齊食 tea   食完佢番屋企   我地就去買嘢 ~



里奧大人做咗陣公司嘢就去瞓覺   我就睇報紙   d 時間都好快過   呵呵 ~  
本來想出九龍城食泰菜   但媽咪又話唔食得   里奧大人又話想我食清 d   所以最後同埋媽咪 家姐 工人一齊去金加利食嘢   淘大真係無咩好食   但又唔想過德福   因為德福仲多人呀 ~ 

食完就陪里奧大人買衫   我好專心幫里奧大人睇衫   突然有隻超巨大黑嘢飛喺我面前   嚇到我彈開   原來有個女人揀緊拖鞋   唔小心飛埋黎   我話以為係老鼠呀   哈哈   家姐送埋媽咪搭車之後就一齊買衫   買完就走喇 ~

沒有留言:

發佈留言