2011年7月26日星期二

豆豉涼瓜燜支竹排骨 + 紅豆沙 by 鐘點 ( 26-jul-2011 )




( 26-jul-2011 tue )
尋晚里奧大人同客食飯再飲嘢   所以差唔多 1 點先番到屋企   我喺廳度一路睇電視一路瞓一路等   因為佢未番到屋企我都會真正瞓到囉 ~ 

今朝好有 mood 整扒芝士黑椒火腿三文治   好好味呀 ~

食完睇電視   嘩   日日咁都真係幾悶   不過休養嘛   好人好姐就可以出下街   同媽咪飲茶  約家姐食 lunch   做下家務   整下嘢食都唔錯   咁 d 時間過得快好多 ~

呢朝沖咗 1 jar 檸檬水   唔知係咪酸酸咪咪關係   個人好快餓呀   所以 1 點半就煮番 d 粥好鬼熱   差唔多 2 點先想食 ~

鐘點 4 點黎到   又係熨衫   我覺得好似日日有衫熨咁   但我已經無乜出街   都唔明點解可以有咁多衫洗 ~
 
今晚食飯嘅時候   里奧大人話唔好煮咁多飯   我話已經叫鐘點煮半嘜   再小 d 就好難煮   不如唔好煮飯啦   不過妳食燜餸唔送飯得唔得先   佢諗咗陣話唔得   煩到呢   唔係我煮我都覺得好煩   嫌乜嫌物咁   不過算啦   佢做嘢壓力好大   夜晚真係食得唔多   就算佢自己鍾意食嘅都食得好小   但星期五六日就好有胃口呢 ~

沒有留言:

發佈留言