2011年7月20日星期三

上海婆婆 @ 九龍灣 ( 20-jul-2011 )






( 20-jul-2011 wed )
今朝喺屋企整扒芝士治   終於清哂 d 方包喇   Good ~




突然覺得好悶呀   所以梳洗完   12 點就出旺角買衫   咁嘅時間出去旺角就最好   因為無乜人   舒舒服服咁行   行到 2 點就去香港仔魚蛋粉食嘢   又係無乜人   真係好難得呢 ~


依家出旺角就會買拿破崙同椰撻做手信   真係好好味囉   見家姐話黎   所以買咗每樣兩個比佢食 ~
番到屋企好攰呀   灘喺梳化唔願郁   差唔多 5 點半就陪家姐去萬寧買嘢   買完途經買和風遮嘅舖頭   家姐話把遮好靚   睇佢個樣好鍾意咁   所以我就同 sales 講我比錢先再揀遮   佢同家姐都呆一呆   因為我想送比家姐嘛   如果我唔咁做   家姐就唔買呢 ~



之後佢番屋企 lu   我就等里奧大人放工喇 ~ 
今晚佢差唔多 8 點先喺大陸放工   所以番到黎都 9 點幾   今次去上海婆婆   不過太晏食飯   都唔想食太多嘢 ~ 

沒有留言:

發佈留言