2011年7月8日星期五

蕃茄洋蔥豬扒 + 蒜蓉炒菠菜 by 鐘點 ( 8-jul-2011 )






( 8-jul-2011 fri )
Happy Friday 啦   好耐無食茶餐廳早餐   所以叫咗外賣炸菜肉絲腸仔麵餐 + 咖啡   我好期待架   不過 d 麵發脹哂   好難食   食咗 1/3 要放棄 ~


之後個人開始唔舒服   睇完電視就瞓   醒咗之後唔想食 lunch   又係睇完電視就瞓   瞓到 4 點半   啱啱鐘點就到喇 ~

今次佢令我發火啦   我好唔鍾意 d 人唔識又唔問   亂搞我 d 嘢   之前已經知佢亂按熱水壺   因為成日有音樂響   我仲以為佢有電話   點知尋晚我發現個熱水壺 d 時間制錯哂   咁應該係佢亂按啦   今日又比我聽到   我即走去話妳唔識要問   妳咁亂按   好易整壞我  d 嘢 ~ 
其實佢喺度做嘢   我唔會瞓覺   因為我唔想我瞓着佢又問我嘢   又驚佢見到我瞓唔敢問我嘢   自己懶醒搞掂 ~ 
唉   4 點 45 分開始開機洗衫   無理由 6 點 45 分仲洗緊   咁我個洗衣機有時會 shot shot 地   所以我去睇究竟乜事   點知一睇   見到個制嘅方向錯哂   我問佢點解   佢話部機停咗開唔到   所以就亂按   我塊面當堂黑哂   話唔明就問   整壞部洗衣機好煩架   妳唔清楚就要問  唔好亂搞囉 ~  
佢又成 7 點先煮飯  我見佢喺雪柜拎袋豬扒出黎   我覺得好怪   但又諗唔到點解怪   之後佢煮完出黎   我終於知點怪啦  佢應該無醃同埋拍塊豬扒   又無點煎   好似烚咁囉   我已經無咩要求   但都覺得無味囉   之前個鐘點仲話佢識煮飯   煮廿幾人飯添喎   佢做嘢咁慢   真係好難想像煮廿幾個人嘅飯囉   我地兩個人食都用個幾鐘煮 ~
其實我請鐘點係想每日 3 個鐘   做家務 & 煮一餐簡單飯   但我覺得佢真係好慢   所以我好叫佢一三五做 3 個鐘   二四做 2 個鐘   同埋之後我會講明 3 個鐘頭做哂要做嘅嘢囉 ~  

沒有留言:

發佈留言