2011年7月6日星期三

肉絲炒麵 + 蒜蓉炒西蘭花 by 鐘點 ( 6-jul-2011 )




( 6-jul-2011 wed )
嘩   諗住屋企床瞓得好   點知都係瞓得唔好   就住傷口瞓   成日手痺   超辛苦 ~ 
樓上又鑽嘢   所以 9 點半就比佢地嘈醒咗   無計啦   起身食早餐 ~


食完早餐睇電視   之後瞓覺   再睇電視   2 點就食 lunch box   嘩   日日咁樣唔肥都難   不過個個都要我食嘢   咁樣身體會快復原 d 喎 ~ 
今日新嘅鐘點 4 點到   傾咗幾句都知佢係多嘢講   佢一講嘢就停手係咁講   所以之後我就唔出聲   等佢專心嘢 ~

佢做嘢都幾慢   4 個鐘頭只係熨兩機衫   住一餐飯   同埋我 expect 每日用 3 個鐘   比我感覺佢 dup 波鐘 ~ 
佢 8 點走人   里奧大人就番到   之後問佢做過 d 咩   我話只係熨兩機衫 住一餐飯   佢 O 哂咀   4 個鐘頭做得 2 樣嘢   不過我話等我再觀察先睇下佢有無改善 ~
依家食完飯就係里奧大人洗碗   我真係無力   同埋佢都叫我唔好洗   整親傷口仲煩呢 ~
媽咪一定要家姐今晚黎探我   影埋相   睇我面色好唔好呀   之後叫埋家姐食雪糕   同埋佢要睇我果 2 粒大瘤嘅相呀   佢同里奧大人都成日問我有無相睇   因為佢地好想知道點解可以咁大粒喺個肚咁耐都得喎 ~

沒有留言:

發佈留言