2013年2月4日星期一

金姆指米線 @ 九龍灣 ( 4-FEB-2013 )

我嘅墨魚丸豬潤麻辣米線


里奧大人嘅黃金角酸辣米線 ( 小辣 )

( 4-FEB-2013  MON )

尋晚瞓得唔係咁好呀   因為好熱咁   我仲以為晏晝飲中藥   夜晚先黎行氣活血添   原來唔係   因為里奧大人都覺得熱呢 ~

星期六日早餐太 heavy   所以今朝食奶油多   平衡番 d ~



菇場開始靜喇   個個等收爐   8 卦話搭車都無咩人添喎   可能去旅行避年啩 ~

又帶 lunch box   因為尋晚無咩點食 d 餸 ~

一早諗定今晚煮咩架喇   不過媽咪唔舒服   所以放工即去睇佢啦   原來胃脹脹   頂到有 d 氣速   鬼咩   夜晚食完花生   糖蓮子同糖蓮藕先瞓覺   唔頂胃先奇囉   我之前試過食好多花生   之後個胃痛到不得了   所以我都唔敢食咁多   唔係自己受苦 ~

里奧大人 8 點 15 分放工   咁我都走喇   超級勁肚餓呀 ~

又係去金姆指食麻辣米線呀   唔知做咩勁想食   里奧大人覺得好出奇   因為我好小食完又食喎 ~

今日立春   唔怪得天氣咁潮濕啦   開咗抽濕機   所以早抽晚乾   即係又要連熨 2 機衫喇 ~

做到 10 點半   真係要抖喇   尋晚又瞓得唔太好   所以好攰   11 點瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言