2013年2月18日星期一

凍凍凍韶關美好回憶記錄 ( 2013 )


今次新年堅持去旅行   係里奧大人真係好想出去 relax 下   去邊度都好   最緊要唔喺香港 ~

本來諗住再去番泰國   住番 Marriott   但要成 HK$3xxx 一晚呀   點住呀   咁諗住跟團去越南啦   5 日 4 夜要 $9000   仲要夜機去早機返   咪得 3 日   平時去只不過係 $3xxx 咋   又唔駛去啦   好喇   終於揀咗去台中自遊行   我 target 係每人 HK$7000   打去旅行社熱線   問哂資料    計埋哂所有附加費   都係 $5500   咁我覺得 ok   放工即時去旅行社報名啦   點知職員話機位每個加 $4000 呀   所以總數係每人 $9000   仲要話得 2 個機位   要我即刻決定   我唔去啦  第一 over buget   第二我唔鍾意咁趕決定一件事囉 ~

見里奧大人咁想去旅行   咁睇下大陸長線團   東北 8 天團啦   都係 HK$8xxx   但好凍囉   又要買裝備   無理由着波鞋去嘛   凍薑都似   買呢買 lu 又係錢   之後又着唔番喎   咁又唔去啦   緬甸又貴   好似 5 日 4 夜   但未加附加費都要 $7xxx   加埋咪 $10000   咁我仲更加唔會去   因為 $10000 喺平日去   我可以去 2 次泰國啦    雖然緬甸同泰國玩法唔同   不過我覺得都係可以去 2 次旅行好 d ~

里奧大人純粹想影下相啫   咁大陸最多景啦   所以佢自己上網睇資料囉   見到去丹霞山 3 天遊   咁第日即報名啦   不過未成團架   所以我話最壞打算就自己去珠海澳門囉 ~

果然不出所料係唔成團   旅行社職員建議另一個團   都係丹霞山嘅   但就初六出發   咁無問題啦   最緊要有得去啫 ~ 

其實好感恩   病完先去旅行   唔係真係去又唔係   唔去又浪費咯 ~

3 日 2 夜嘅旅遊真係好快過   我真係好怕坐咁耐船同車囉   但呢程最開心係坐到高鐵呢 ~

和諧號



時速 300 km


" 被列入為世界地質公園的丹霞山風景區   丹霞山被列入為嶺南第一奇山   其山石由紅砂礫岩構成   以赤壁丹崖為特色   景區內大少石峰   石牆   石柱 680 多座   座座造型奇絕   似人似物   似禽似獸   令人驚嘆大自然造物的奇妙   而有天下第一奇石的陽元石   其鬼斧神工   奇特有趣的外型   保證令您發出會心的微笑 "   又寫得無錯噃   親眼見到真係覺得好震撼   但可惜天氣比較灰灰濛濛   唔係就睇得更加清楚呢   最感恩係無落雨   如果唔係咩都影唔到   同埋會超級凍呀   哈   所以其實呢個地方都係值得去嘅 ~


丹霞山 - 我其實覺得好似幾架船咁呢



陽元石


其實呢個 trip 嘅住同食都 ok 啦   因為我唔會抱任何期望嘛   同埋感恩領隊   導遊同團友都好好   無人遲到   唔駛等人真係差好遠架 ~


@ 韶關麗宮國際旅遊度假區


呢碟係梅菜茄子   但其實每餐都有炒茄子   我個人認為喺大陸食蔬菜係最穩陣   哈


我真係好怕 d 大陸人   鍾意點就點咁   唔守規矩   周圍都烏粗邋塌   太唔衛生喇   同埋綠草如茵嘅地方   佢地都要食住煙黎行嘅   嚴重影響人呀 ~


今次旅行唯一一樣嘢令我擔心嘅就係媽咪入咗院   但仍都好感恩家姐放假   幫我餵魚之餘   呢 3 日又可以早晚睇媽咪   之後會打比我講媽咪情況   咁我會放心好多嘛   而呢 3 日最開心呢   就係里奧大人無收到任何公司電話   又無帶電腦 check email   真係純粹去 hea   狂影相   咁先係嘛   去玩都掛住公司嘢   大把時間妳掛啦   好好享受自己放假嘅時間嘛 ~

沒有留言:

發佈留言