2013年2月28日星期四

元綠壽司 @ 旺角 ( 28-FEB-2013 )


燒明太子雞翼 

日式煎雞軟骨餃子


豆腐皮壽司


三文魚籽壽司



鮮帶子壽司

燒玉子壽司


迷你加洲反卷


 皇帝蟹捧壽司

鰻魚壽司

北寄貝壽司

榮螺壽司

甘蝦壽司


魷魚鬚壽司

三文魚壽司


味僧湯

( 28-FEB-2013  THU )

話咁快 2 月又過哂 lu   不過 2月又真係過得好快嘅   新年放下假   又得 28 日   如果個個月都係得 28 日都唔錯 ~

又食奶油多喇   其實如果 lunch 食飯或者麵   早餐多數食齋包   唔想咁滯呀 ~


呢排天氣勁潮濕   所以買咗支雞骨草   勁利尿呀   去廁所去到腳軟 ~

今日有 Lunch Box   真係好耐無帶過 Lunch Box 咁呀   原來我 2 月只係煮過 2 餐飯咋   好在新年食咗幾餐住家飯   有啖湯飲下   年紀大真係覺得湯水好緊要呢 ~

喉嚨有 d 唔舒服   但唔理喇   要同自己講身體健康   身體健康   身體健康 ~

里奧大人上大陸   我就約咗家姐去元綠喇   其實上年係去新都城果間架   近大家嘛   不過上次去新都城   無咗元綠啦   所以揀去旺角囉 ~  

我買完低粉就去元綠喇   落毛毛雨好鬼凍呀   好在家姐差唔多 6 點 45 分到   因為我勁肚餓呀 ~  

我有 $100 cash copon   同家姐計錯數呀   因為我地食 $5 / 碟迴轉壽司   又加 d 正價壽司   計埋 coupon 同又元綠卡 88 折   所以埋咗單之後   個經理話唔夠 min   又要再食   終於食夠數喇   8 點 45 分可以埋單走人 ~

無啦啦好凍呀   家姐又係咁話好凍   之後我叫佢唔好講   佢話咩都唔準人講   肚餓又唔比人講肚餓   嘩哈哈   我係架   因為越講越會諗嘛 ~ 

同家姐一齊坐巴士   佢就喺九龍城再轉車   之後打黎同我講   攝咗 $200 喺我細袋   丫   係都要請我食 ~   


差唔多番到屋企嘅時候   估唔到里奧大人打黎話啱啱番到屋企   好難得早過我喎 ~

沒有留言:

發佈留言