2013年2月11日星期一

開年飯 @ 姑奶屋企 ( 11-FEB-2013 年初二 )

冬菇生菜鮑片 - 無食

滷水鴨 ?! - 無食


茄汁蝦 - $120 / 斤都係霉嘅


羊腩煲 - 無食

冬菇髮菜蠔豉 - 無食


蒜蓉蒸帶子 - 食咗幾粒   賣相唔得   所以唔想食 @.@


蒸魚 - 食咗小小


臘腸 / 鴨潤腸 / 臘鴨餅  - 食咗幾塊


白切雞 - 見到雞都驚 @.@


豉油雞 ?! - 無食


菜心 - 食咗幾條
 

豬腳薑 - 飲咗啖醋


( 11-FEB-2013 MON )

今朝同里奧大人 9 點半起咗身 lu   所以就去大家樂慢慢嘆早餐呢 ~


番到屋企沖涼洗頭   之後就等大食表妹黎拜年喇   佢差唔多 11 點黎到呢   我指定要花街   佢都好好   肯買比我 ~  

傾咗半個鐘就出發去媽咪屋企喇   途經美心西餅   大食表妹話我同姨媽同一日生日   不如買過蛋糕一齊慶祝咯   嘩哈   當然好啦   好難得佢主動話請食嘢架 ~

去到媽咪屋企食瓜子   等埋家姐同姐夫黎到就開飯喇 ~




新年菜式真係千篇一律   魚呀   雞呀   南乳齋呢 d   尋日食完   今日又食   今晚仍都係食呢 d   好驚 ~


龍吐珠 - 媽咪話加幾粒丸咪龍吐珠囉   搞笑   不過條魚好大條   我好驚


鴨舌 - 無咩汁   所以婆婆好味 d   哈哈


 白切雞 - 食咗 1 件咋   成日有得食   所以唔會特登夾黎食   但大食表妹就好鍾意食   啱喇   幫手食哂佢最好 ^^

燜豬手 - 無食呀   早餐未落格   食唔到咁多嘢 @.@


臘腸 - 工人切薄片   無哂口感   都係厚切好味 d ^^


荷蘭豆炒鮑片蝦丸 - 我鍾意食巨型荷蘭豆架 ^^


髮菜蠔豉豬骨湯 - 我最鍾意飲湯 ^^
 

車厘子


芒果 / 雪梨


旋粟 Mini @ 美心西餅

差唔多 2 點半   糟糟 2 姐妹帶埋隻狗一齊拜年呀      傾到 4 點走人喇   佢地工人放假   所以家姐陪佢地去超市買餸   里奧大人睇飲食節目見到人地食西多士   佢又想食   大食表妹又話想飲咖啡   咁去大家樂啦   之後家姐都黎埋一齊食 ~







食完就送表妹去 van 仔站   之後就同里奧大人去姑奶屋企喇 ~

7 點開飯   所以 5 點 15 分去到   其他姑奶 6 點就到 lu   點知 7 點半先開飯   d 餸凍哂   好難食囉   同埋因為分咗 3 圍枱   如果逐碟再整熱   9 點先有得食咯 ~

太多人又無開窗   有 d 焗咁   feel 到喉嚨有 d 唔舒服同頭痛   所以叫姑奶買盒 Hot Lemon   希望飲完好 d 啦 ~

唉   番到屋企沾寒沾凍   沖完熱水涼仲覺得好凍   又黎年初二發燒   比里奧大人知又依依哦哦   又要我探熱   不過原來已經 39.8 度喇   即食 Panadol 即飲水即瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言