2013年2月27日星期三

茄汁洋蔥豬扒 + 紹菜 + 髮菜蠔豉乾瑤柱雞腳湯 ( 27-FEB-2013 )



( 27-FEB-2013  WED )

woo   又係潮濕天氣   個天又灰灰暗暗   心情無咩影響   只不過係個人好攰咁囉 ~

今朝去到 van 仔站即有車   6 分鐘就到餐廳附近   所以今朝去另一間食早餐   難得無咩人   其實之前食過架喇   咖啡好飲   不過我唔太鍾意長高櫈    但突然好想食碎蛋吞拿魚治   所以就去呢間喇 ~




菇場靜 lu   一粒聲都無呀 ~

今日去龍皇酒家食 Farewell Lunch   因為 Account Manager 唔做喇   做咗起碼 7 年都唔做   真係估唔到呢 ~

放工即走喇   懶得去街市   所以去超市買餸 ~

番到屋企浸菜醃豬扒   之後開機洗衫   里奧大人 7 點半先放工   所以我自己食先 lu ~ 

是日晚餐 - 茄汁洋蔥豬扒 + 紹菜 + 髮菜蠔豉乾瑤柱雞腳湯

茄汁洋蔥豬扒
- 尋晚家姐話整茄汁豬扒   咁我都跟啦   懶得諗   同埋屋企仲有 3 個洋蔥   係時候要食埋去喇   今次求其整 d 汁   估唔到里奧大人話好好食   我好開心架   因為我想佢食哂我煮嘅餸嘛 ~  

紹菜 - $6.9 一大條   就咁加薑同雞粉淥咋   最緊要方便 ~

髮菜蠔豉乾瑤柱雞腳湯 - 媽咪煲架   食埋渣都飽   仲驚唔夠飽   所以煮個菜   之得唔煮個菜啦 ~ 

等埋里奧大人食完飯   洗埋碗就沖涼喇   之後再熨衫   最怕潮濕天氣   因為開冷氣又凍   開哂窗又無風   熨到我出汗   所以叫里奧大人自己熨佢 d 褲   我唔想再沖多次涼呀 ~

沒有留言:

發佈留言