2013年2月1日星期五

麥當勞 @ 九龍灣 ( 1-FEB-2013 )

雙牛芝堡 + 細薯條 - 唔知點解個包咁多茄汁   不過無咩所謂   我用黎點薯條食 ^^

( 1-FEB-2013  FRI )

YOHOHO  2 月喇   超開心 ~

今朝食奶油脆脆豬呀   其實我一向都麵包無咩興趣   但早餐又無咩好食   因為好似除咗三文治同多士   其他樣樣都好似好飽咁呢 ~


差唔多食飯先有嘢做   咁我都做住小小先   d 時間會過得快好多嘛 ~

Lunch 勁啦   因為個 lunch box 嘅 size 係男人食咁嘅   無計啦   之前食剩嘅成棵西蘭花同紅飯   媽咪又狂質 d 冬菇豬手   成個飯盒係滿架   好在菜多   唔係真係好滯   不過最後都食唔哂 d 飯囉   已經盡哂力架喇 ~


好多嘢做   臨放工先有單煩嘢   搞到我 6 點鐘先走人呢 ~

里奧大人上咗大陸   夜晚又會同同事食飯   所以我自己一個食喇   勁想食薯條同 Big Mac   不過又唔想食餐   因為食唔哂同埋唔想飲汽水   所以散叫雙牛芝堡 + 細薯條   $13 咋   抵食呀 ~

實在太飽   所以食完又行下超市   番到屋企就執下書房   之後拖埋地   沖埋涼就抖喇 ~

里奧大人 10 點幾番到屋企   沖完涼就飲啤酒   仲以為佢想食零食   原來話頭先打邊爐熱氣   所以要飲啤酒清熱氣喎   係咪得架 ~

沒有留言:

發佈留言