2013年2月6日星期三

海寶漁港 @ 九龍灣 ( 6-FEB-2013 )



瑤柱扒豆苗 - 好味呀   因為我超勁鍾意呢樣餸呢 

菠蘿生炒骨 - ok 啦


荷芹炒臘味 - ivy 想食臘味   所以叫呢個餸

荔芋油鴨煲 - jack 想食   所以就叫喇   我 n 年無食呢個餸   所以覺得好味呀   哈

花生 - 我鍾意食呢 d 鹹鹹地嘅花生

( 6-FEB-2013  WED )

星期三喇   越黎越接近新年   好開心呀   因為代表可以放假   最緊要係里奧大人可以真正咁抖抖呢 ~

早餐食奶油多   成日奶油奶油   真係好悶   但又唔知食咩好喎 ~


番到菇場抖陣就忙喇   忙到 lunch time 都仲未搞掂 ~  

今日有 lunch box   尋晚其實無咩點食   煮完好攰   無咩胃口   所以今日好似食緊新餸咁呢 ~

準時開工   做到放工先做得完   無停過手呀   不過又唔覺好攰喎 ~

今晚約咗教友 ivy 同 jack 去海寶漁港食團年飯   唔駛煮飯喇喎   去藥房買完嘢先番屋企 ~

Book 咗 7 點   我就肯定係第一個到架喇   所以拎定雜誌去睇   ivy 7 點半到   無耐呀 jack 就到   里奧大人就最遲呢   好餓呀   所以佢一坐低就要諗食咩喇 ~

食下傾下都 9 點半喇   今餐里奧大人請   所以 ivy 話下次佢請食泰國菜   啱哂我啦   超勁掛住泰國呀 ~

番到屋企即沖涼喇   再睇下電視   11 點幾瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言