2013年2月24日星期日

德興火鍋.海景軒 @ Mega Box ( 24-FEB-2013 )

頸脊肥牛肉

牛展

牛坑腩 - 賣相好似 d 湯渣咁樣   但其實好味道架   好林呢


羊肉片


黑豚肉卷



脆鯇魚片 - cc 老公話有泥味喎   好在我無食   呵呵


手打蝦丸 / 手打麻辣牛丸 

豬潤
 


花枝片


墨魚滑


帶子片 - 刀功非常之好   薄到飛得起呀


手唧魚蓉麵 - 口感唔得囉

菜肉雲吞 - 口感唔得   一 pat 嘢咁囉 @.@ 


牛柏葉

黑柏葉 - cc 老公話好似咬緊布碎   係都要我試   但又真係幾似噃   哈


薑汁炸魚片頭


獅子狗


芝士腸 - 唔駛錢咁   無諗過 1 碟咁多條囉


鮮海帶扎


鮮木耳

白菜苗

塘萵菜


粟米

炸魚皮 - 唔夠脆


鴛鴦湯底 ( 沙爹 / 清湯 ) - 無厘味道的 @.@


調味架 ( $9 / 位 )



( 24-FEB-2013  SUN )

今朝 9 點半起身   梳洗之後就去食早餐呢 ~


鐘點又黎幫手   我同里奧大人抖陣就番教會 lu ~

里奧大人朋友番教會   之後佢地一齊食飯傾計   咁我又未餓   自己番屋企休息算喇 ~

估唔到里奧大人 3 點就傾完   所以叫佢陪我食 tea 呢 ~


今晚約咗 cc 兩公婆去 Mega Box 得興打邊爐   難得里奧大人又唔駛做公司嘢   咁 5 點就出發 lu ~

行下行下都差唔多 6 點   cc 打黎話一齊去同 Mickey 影相   好耐無咁樣影相   好在唔多人啫 ~

Book 咗 6 點半   任食 2 個鐘   傾下食下   估唔到佢地又鍾意影相   所以又計劃下一齊去旅行   如果成事就好喇   唔驚唔覺已經 9 點半   要走人啦   今餐 cc 佢地係都要請我地呀   話生日飯   咁好啦   下次就輪到我地請番   每人一次最好   可以多 d 機會見面 ~

佢地坐 van 仔番屋企   我同里奧大人梗係坐 shuttle bus 番屋企啦   免費喎 ~

唉   3 點幾飲咗杯凍咖啡   其實無睡意   不過 12 點幾無可能唔瞓啦 ~

沒有留言:

發佈留言