2013年2月15日星期五

凍凍凍 ♡ 武廣高鐵韶關丹霞山 3 天遊 Day 1 ( 15-FEB-2013 ) Part 1/2

( 15-FEB-2013  FRI )

今朝 5 點 45 分起身   梳洗之後就打的去尖沙咀嘅中港碼頭喇 ~




首先去麥當勞食早餐先   超多人呀   買完都 6 點 40 分   但 6 點 45 分要去莎莎門口報到   所以里奧大人就即飛去報到喇 ~




好耐無跟團喇   d 感覺都幾得意   最緊要唔駛諗去邊去邊嘛   啱啱病好   所以其實個人都好攰下   唔好叫我諗嘢 ~


woo   7 點半準時開船   坐咗 2 個幾鐘就到廣州南站   之後再坐武廣高鐵韶關   只需 45  分鐘咋   真係好快呢 ~





等船開


一個細喼搞掂 ^^


成架船 full 哂



出境


之後坐 10 分鐘車去廣州車南站



又係周圍都起緊樓 @.@


灰灰的天   但完全無影響心情呀   哈   放假嘅心情係零舍唔同 d 嘅 ^^


@ 廣州南站


鴨仔團 ^^


天幕都幾靚


閘口顯示屏



新年呀   所以好多人坐高鐵   好難買飛添呀


閘口   



入閘了   地方好寬敞架


粒粒石頭   兒時回憶 ^^

和諧號

等開車了


最高時速係 304km   領隊話之前想係時速 400km 架   不過試車後話太快   所以最後改為時速 300km 喇



沿途又係起緊樓 @.@


開始行得快喇   之後我都瞓着咗 lu


d 大陸人真係好奇怪   仍都係我非常之唔鍾意嘅一樣嘢   就係明明買咗飛   佢都可以若無奇事當個位係自己   我座窗口位   我去到時見到有個大陸男人坐咗   之後里奧大人同佢講呢個位係我   條大陸友話佢想同老婆坐   里奧大人話佢都想同老婆坐呀   所以叫佢比番個位我   到里奧大人個位係 3 人位嘅中間位   又係一去到已經有一家人坐咗喺度   妳話係咪痴線丫   不過里奧大人都無所謂   反正佢自己一個人坐嘛   唉   真係對住佢地真係乜 mood 都無啦 ~


一到韶關   覺得超級超級超級凍呀   好在着咗夾棉褸   冷帽   大披肩同毛毛 Boots 咋   唔係凍暈都似 ~

到韶關站喇   個天仍然係灰灰暗暗   感覺仲凍上加凍   不過感恩無落雨呢
 

第今次個團有 21 人   1 圍枱係有小朋友嘅家庭 ( 11 人 )   另 1 圍係無小朋友嘅家庭 ( 10 人 )   咁 fit 哂啦   我最開心係可以影到 d 食物   好在 d 團友又無咩嘢   可能個個都鍾意影相啦   雖然 d 食物無咩特別   但都想做過記錄嘛 ~

第一餐都 ok 啦   唔知係咪太凍   所以好鬼餓   平時食麥當勞早餐可以頂好耐家嘛 ~


鴨定鵝呢 ?! - 幾好味架   如果有埋酸梅醬更好   哈


魚腩 ?! - 無食呀


青瓜炒雞腎 ?!   食食下突然諗起門口寫住狗肉煲   好驚係食緊嘅係狗嘅內臟   所以即刻唔敢食


菜甫炒蛋 - 味道有 d 怪

梅菜炒扣肉 ?! - 都幾惹味架



客家豆腐 - 無食呀


茄子 - 好味呀


消咗毒嘅餐具   但一拻開膠袋係有水囉 @.@


狗肉煲 @.@

首站係去南華寺   我就真係無咩興趣喇   但都要行下嘅   仲要係比妳由 2 點 20 分行到 4 點   我聽完 O 咀啦   唔駛咁耐呀嘛   最慘係之前落過雨   所以個地烏糟到不得可了   加上 d 人真係好無公德心   煙頭周圍掉   食完 d 柑皮又周圍掉   咬完 d 蔗就掉去花槽   最大開眼界嘅就係放生池 d 水係黑色架   死水黎架   umm   我只能講一句   無一處地方係乾淨嘅   本來想行到最高處   諗住吸收下 d 新鮮空氣   不過 d 人係咁食煙   都真係幾難會有新鮮空氣囉   最後同里奧大人 2 點 50 分上車   喺車到抖下好過 ~


坐車嘅沿途會見到好多山   如果天朗氣清就好啦 ^^


唔記得咩廟


南華寺大門



領隊小琴詳細講解

呢日未完架

沒有留言:

發佈留言