2013年2月2日星期六

團年飯 @ Ruby Tuesday ( 九龍灣 ) ( 2-FEB-2013 )

Beef Lasagna ( $198 ) - 我鍾意食架   好想自己整   不過應該無佢咁好食   哈  




Garlic Bread 次次食都好好味呢

Triple Play ( $298 ) - 樣樣有 d 咁囉  

Side Dish


西班牙豬脾肉 ( Special Today $38 ) - 好有豬味   不過我唔太接受到


Smoothie Raspberry ( Megasize $128 ) - 半價抵嘛


Salad Add - 媽咪想食粟米 ^^


Chocolate Talkcake ( $128 ) - 為咗呢個 Cake 先黎食咋 ^^


非常之黑色嘅 Brownies   整到咁就好咯   呵呵

( 2-FEB-2013  SAT )

今朝 shopping 完就食早餐   因為有煩嘢搞   所以 9 點半就番到菇場   點知原來唔駛搞單煩嘢   之得唔咁趕啦 ~


又係差唔多臨放工先有嘢做   係咪咁邪呀 ~

放工約咗里奧大人坐 2A 出旺角   我到咗巴士站先叫佢上車   如果唔係佢實早過我呢 ~

要去花墟買花   所以去埋太子嘅大記攦粉食 lunch   食到超級超級超級勁飽 ~  

韭菜餃攦粉 ( 酸辣湯底 ) - 唔係我想像中嘅酸辣湯味   不過我覺湯底無咩味   但其實我最主要係想食韭菜餃   呢期好想食  

鮮炸墨魚卷攦粉 ( 酸辣湯底 ) - 新鮮炸起好味道   好彈牙


白雪雪




小食拚盤 ( 鮮炸魚片頭 / 鮮炸順德魚腐 / 鮮炸蝦卷 / 鮮炸墨魚卷 ) - 炸魚片頭正   彈牙添呀   最緊要唔腥   呢碟拚盤炸出黎係金黃色   我即諗起文記   文記係深啡色   所以 d 油都唔知翻用過幾多次 lu     


煎芋頭糕 / 煎蘿蔔糕 - 好足料   就係食完之後就覺得超級超級超級勁飽囉

都唔小人等   好似等咗 15 分鐘

諗住去花墟買水種植物同風信子   多人到呢   同埋好多都買賀年花   我無乜興趣   諗住放棄嘅時候   里奧大人話繼續行啦   反正到喇   好感恩真係有呀   原來又係繽紛   無處不在 ~  

買完再去番大記買糕點就坐地鐵番屋企喇   好攰呀 ~

番到屋企   我就分糕點比媽咪同家姐   里奧大人就插花   之後瞓咗陣   就比工廠同事打黎嘈醒   咁都唔瞓啦   6 點出門口嘛   book 咗 6 點半 Ruby Tuesday 呢 ~


鬱金香 ( $85 )

千日紅 ( $25 )


利是 ( 送的 )


士多啤梨 ( $50 ) - 粉嶺農場自家種   有甜有酸啦   不過就真係好香士多啤梨味呢


忌廉南瓜糕 ( 好味 ) / 薑汁蕃薯糕 ( 好硬呀 @.@ )

椰汁糕 ( 幾香椰汁味 ) / 綠豆糕 ( 多豆 )

綠豆糕 / 紅豆糕

杞子圓肉糕 / 芝麻糕

好多豆


有埋臭草  正


乾桂花 ( $48 )


依家 Ruby 只可以食個半鐘   其實時間真係唔太夠囉   所以佢地上菜特別快   order 完傾幾句就有嘢食   如果叫芝士嘢就煩啦   要急急食   因為凍咗好難食嘛   今次我地 "好" 有策略架   唔好叫咁多   因為一定要食 Chocolate Talkcake 呢   5 個人食最好啦   不過食完個個都超級勁超級超級勁飽囉 ~

同媽咪行下商場   話買個袋同衫比我同家姐喎   令我覺得好似細個陪媽咪行街咁呀   不過我地依家大啦   都唔需要媽咪買嘢比我地   我地買番比佢就差唔多 ~

送埋媽咪搭的士   之後去 Body Shop 買 2 枝細香水 ( $99 / 30ml )   再送埋家姐搭巴士   我地就番屋企 lu ~

沒有留言:

發佈留言