2013年2月15日星期五

凍凍凍 ♡ 武廣高鐵韶關丹霞山 3 天遊 Day 1 ( 15-FEB-2013 ) Part 2/2

繼續行程   Part 2  ( 15-FEB-2013  FRI )

開車去酒店喇   今晚住 韶關麗宮國際旅遊度假區   有得浸溫泉架   不過我地無浸   我驚污糟 ~


落車   到酒店門口喇   d 酒店人員着白色長袍架   第 1 次見   唔知以為係醫生 @.@



韶關麗宮國際旅遊度假區



酒店大堂係無關門架   所以食正風位   好鬼凍

今日天氣 9-10 度



好多自駕遊 = 好多人 @.@


風水魚



都唔錯   叫做乾淨   不過好奇怪係地板   唔係地毯


框框框





離遠見到張吊椅好開心架   勁想坐添   不過當妳見到嘅時候   妳就會。。。。


房間望出去   個境唔錯架喇   有山有水   哈哈

見到有人 "浪" d 衫喺露台   濕凍喎   會乾咩 ?!


丫   去到大陸真係發覺無奇不有   酒店大堂有個小型噴水池   有個女人居然用黎洗手   咩人黎架   咁之後安排上房啦   見到成堆人企喺路中心   原來係叫服務員比洗頭水梘液   但佢地好似想搶咁囉   8 個人包住架車   之後我地入房啦   佢地鬼殺咁嘈   妳聽得出係房頭大聲叫到房尾呀   真係人都顛   所以我同里奧大人講   下次情願比多小小錢   都唔去大陸玩呀   估唔到里奧大人都係咁諗   大陸有幾靚嘅景都無用   d 人嘅質素真係好唔掂   完完全全影響哂去旅行好開心嘅 mood ~


6 點食中式自助餐   無奢望食物會有水準   最緊要係熟就得架喇   但實在太凍   我主要係食白粥取暖添呀 ~


天氣勁凍呀   要有 d 米氣   所以食黃蘿蔔壽司   又好味喎   蓮藕片辣辣地都唔錯


黑椒牛仔肉好味呀

白粥 + 辣菜甫   食完之後   從此愛上呢個配搭呀


炸芋泥丸 ?!  里奧大人拎架   佢食咗啖話好煙韌   所以比我食哂

餐廳都好闊落架


8 點睇神話瑤族歌舞表演 ( RMB88/人 )   勁喇   計埋我同里奧大人   全場觀眾得 6 個人咋   台上表演者就有 9 個人呢   哈   我幾鍾意睇 d 民族表演架   支持下嘛   本來係 70 分鐘   但 45 分鐘就做完   因為其中有 Part 係要同觀眾互動   但實在太小觀眾   所以取消咗囉 ~


韶關真係好凍好凍   濕凍最攞命   真係凍到連涼都唔想沖呀   沖完之後即捲入被窩   但一樣咁凍   開咗暖氣都無用 ~


頭先同領隊訂咗隻靈芝走地雞 ( RMB80 )   但差唔多 10 點先送到黎   真係差 d 瞓着呀   其實無咩特別好食架   不過想咩都試下咁啫 ~


靈芝走地雞 - 有個膠袋裝住 d 熱辣辣嘅靈芝湯汁   不過好鹹



隻雞唔係好大隻   不過都食唔哂


呢兩支西藏冰川礦泉水   飲完會容光煥發呢


食完都 11 點幾喇   聽朝 6 點半 morning call   好有去旅行 feel 呀   不過真係未黎消化哂   就要瞓喇 ~


呢日行程完畢

沒有留言:

發佈留言