2013年2月16日星期六

凍凍凍 ♡ 武廣高鐵韶關丹霞山 3 天遊 Day 2 ( 16-FEB-2013 ) Part 1/2

( 16-FEB-2013  SAT )

好耐無試過 6 點半 morning call 喇   好在起身嘅時候又唔覺得好眼瞓呢 ~

食完早餐   8 點酒店門口集口   好在所有團友都準時   咁唔駛浪費 d 時間等黎等去嘛 ~


諗住食炒米粉最穩陣   仲叫里奧大人食添   之後佢同我講話係凍嘅   因為個蒸爐係壞架喎   丫   壞就咪用啦 @.@


今日要行丹霞山   所以早餐一定要夠飽 ^^


天色灰灰暗暗   寒上加寒呀   感恩無落雨呢


出發喇



首站去韶關地標建築風釆樓   再行一行步行街   不過好多商舖未開   只係領隊想話比我地知方向係點樣   今晚行就易認 d 咁呢 ~


風釆樓


咁早店舖未開   所以無咩人行   好安靜同幾乾淨



估唔到會有教堂


周大福周生生 Crossover   有創意


貓仔好得意呀


去埋余靖紀念館   就去被列為世界自然遺產嘅丹霞山風景區喇 ~


余靖紀念館



好古色古香嘅屋





沿途望嘅都係山   好舒服



高腳屋 ?!

終於到丹霞山腳喇   坐索道上山 ( RMB70/位 - 雙程 )   3 分幾鐘上到山   勁快   如果徒步就要 1 個鐘   基本上我地跟團就唔會徒步架喇   邊個等妳慢慢行丫 ~




索道入口


落緊黎喇 - 每卡坐 6 個人   每次都係 4 卡車一齊開嘅   所以導遊叫佢地做 " 冰糖葫蘆 "


上山喇


好高呀   代表就快到   仍即係代表我要行好多路呢
 


導遊細心講解


如果我行到去個亭度就勁喇   見到條路嗎 ?!?!  無扶手架   聽見都驚


d 人 set 哂腳架影相



好多人影相


上去亭影相


景深   嘩哈哈


突起果個山似 d 咩呢   唔記得喇


丹霞山 d 石係紅色架


我影到啡色


嘩嘩嘩   我都唔知行咗幾多級樓梯咯   不過來回都應該起碼行咗 2000 級囉   攰到我呢   個個團友見到我都叫我慢慢   我話想快都唔得呀   嘩哈哈哈 ~


又繼續行喇 @.@



好大自然呀   大力索一索啖清新空氣先   但換來嘅係一陣煙味 @.@   就黎燒埋個山喇   仲食


行呀行


獨占鼇頭 - 遠 d 望好似隻龜架   咁樣影都有小小似   但因為後面 d 人湧住黎   所以只能影到咁囉



向左走向右走   有路就好走
 


行呀行   行到出汗   但又唔敢除褸   驚攝一攝就好易冷親架喇   好在里奧大人幫手拎袋   今次豬咗啦   做咩唔帶定個細袋   咁唔駛咁辛苦嘛




行邊度好呢 ?!


山山山



舵石簡介



咁樣刻上去都好勁呢





影睇完丹霞山   又行番落去喇   因為唔會行回頭路   所以無得行行下唔行囉   終於可以坐番纜車落山喇   真係好攰   之後去食中午飯喇 ~


金菇魚蛋 - 白雪雪最驚   不過我都有試   但唔熱嘅 @.@


雞 - 預咗每餐都有雞


雲耳炒肉片 - 呢碟好似無咩人食過   我一定唔食添呀


炒苦瓜茄子 - 我又覺得 d 茄子好好味呀


蒸肉餅 - ok 啦   要有 d 肉落肚   因為一陣又要行


蒸豆腐 - 無食呀

豉汁排骨 - 切到細細粒都唔錯



蒸鯇魚 - 見到對眼好驚   唔敢食


炸鏝頭 - 我平時唔鍾意食架   但今次覺得好好食   食埋里奧大人果個添呀



白飯一大盤

椰汁 ( RMB5/支 )



飯店隔離係中華性文化博物館


之後行 15 分鐘去坐 " 丹霞山錦江遊船 " ( RMB75/位 )   因為領隊話向上望同向下望有唔同嘅分別喎   呢個船伕勁啦   Nicam 介紹景點呀   佢話望住 d 山   就係 " 三分形象   七分想像   唔想唔像   越想越像 "   像咩就唔知喇   只知道越坐越凍啫   之後我都瞓咗添呀   所以起身仲凍   Oh   連我勁怕熱嘅人都覺得勁凍呀   家姐聽見我話凍   佢都話應該好凍   如果唔係我唔會咁講   所以我落船第一件事係請領隊食凍柑   等佢知道我凍得幾咁緊要呢 ~


行行下見到座山   似咩呢 ?!?! 要想像喎

沿途   有民宿架



見到睡美人嗎


有喉核 ?!?!   錯哂啦   係翡翠頸錬呀


我地坐呢 d 船


無遮無檔   但就影到相


咩都放上身   最緊要唔好凍親


勁似鬼臉



佢張開口   等食冰糖葫蘆


六指琴魔



住呢度好無呀 ?!


住呢度好 d ?!


咁呢度呢 ?!


比山包圍住   大叫應該有超勁嘅回音



近影好清架


唔記得咩名堂


飄呀 ~~

再黎睡美人


終於番碼頭喇

呢日未完架

沒有留言:

發佈留言