2019年6月8日星期六

好彩海鮮酒家 @ 大埔 ( 8-JUN-2019 )

乳豬呀   好味道


炸蟹鉗又係好味道   去飲宴就最鍾意食呢兩樣嘢   哈哈


有個壽包需要抹一抹喎   哈哈哈哈


( 8-JUN-2019  SAT )

今朝 7 點 45 分起身   因為自己食早餐   咁可以瞓晏啲 ~

差唔多食完早餐   阿姐話 8 卦坐喺另一邊   阿姐好搞笑   想講同唔想講咁   好似以為我同 8 卦鬧交   要分開坐咁   我都唔知自己會喺邊度食   又唔記得佢係咪要番工   所以唔約佢啦 ~


菇場其實忙㗎   但難得西瓜放假   所以想上網睇嘢囉 ~

放工即走   約埋里奧大人同姑奶喺官塘地鐵站等   之後再去薄扶林掃墓 ~

姑奶麻鬼煩   又話比個驚喜生日會比個老公   搞到個個趕頭趕命   我同里奧大人講話要成村人就哂佢呀 ?!   呢個人都好自私囉   里奧大人都唔出聲   因為我講嘅係事實 ~

3 點左右搞掂   我同里奧大人打的去銅鑼灣   要 $130   勁貴呀   因為估唔到塞車   唉 ~

4 點先食午餐   餓到我呢   所以我話下次咁趕唔好預我去 ~


食完行陣又話要入大埔   不過條街都好焗熱   咁早啲商場行陣都好   行行下見到老虎堂   又無咩人排隊   所以就買杯嚟飲 ~

老虎堂嘅波霸厚鮮奶 (黑超波霸系列) - 我覺得 $30 杯都好貴呀   但里奧大人叫我試下   嘩   同台北一樣   珍珠係腍嘅   不過香港就重黑糖味   真係估唔到係香港好飲啲喎 


厚奶呢樣嘢   真係無可能日日飲   飲完呢杯已經有相當罪惡感   哈哈


6 點半去到   又講一輪嘢   8 點 10 分先開始食 ~

9 點半同里奧大人走先   番到屋企都 10 點半   即沖涼喇 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言