2019年6月20日星期四

海景粥店茶餐廳 @ 九龍灣 ( 20-JUN-2019 )

艇仔粥 / 炒麵 / 鹹肉糭套餐


( 20-JUN-2019  THU )

今朝 9 點起身   里奧大人沖涼先   咁我就即刻溫習   之後里奧大人出嚟   我同佢講話喺短時間做咗 4 題但錯 3 題   佢初初個樣覺得我好勁咁㗎   之後聽埋我講話錯 3 題就喺度笑   哈哈   我話 4 題錯 3 題   其實同無做係無咩分別   哈哈哈哈 ~

食埋早餐就再番屋企溫習   11 點半就出發喇   我要預鬆啲時間   因為要搵考試場地 ~

珍寶套餐 (奶醬口味) - 食奶醬熱香餅好似食緊夾餅咁   當堂中式化   哈哈 


知道考試場地方向   我地就搵地方食嘢喇   其實唔太餓   但想有地方坐低溫習   所以去 Delifrance   因為相對喺商場嘅食店   佢係最光猛   真係唔唔到呀呢 ~

卡邦尼煙肉芝士炒扁意粉 ($83/Set) / 拿坡里大蝦蜆肉炒天使麵 ($101/Set) 


2 點考到 5 點 45 分   今次有 Part 有啲信心   但有 Part 就覺得差啲啲   不過點都好啦   希望合格   哈哈 ~

里奧大人話考第 2 Part 嘅時候狀態唔好   但我又無喎 ~

終於考完試   心情真係放鬆好多 ~

里奧大人又話覺得我好勁   因為我日半時間做哂 2 個 Paper   做哂之後就每個 Paper 做單題   但因為後尾真係做唔切   所以再跳來跳去做   同埋真係要記答案   無時間再去思考問題所在   感恩我都仲有概念   咁就易啲入腦呢 ~

今晚要去九龍灣聽嘢   所以搭地鐵喇 ~

我話想食粥   咁去海景啦   之後就去聽嘢喇 ~

9 點 45 分散會   番到屋企都即沖涼休息 ~

仍然滿腦子溫習嘅嘢   所以真係唔眼瞓   但里奧大人喉嚨唔舒服   佢 11 點都瞓喇   我差唔多 12 點先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言