2019年6月16日星期日

聚興樓 @ 官塘 ( 16-JUN-2019 )

手撕雞飯


梅菜扣肉飯


( 16-JUN-2019  SUN )

今朝 7 點半鬧鐘響   但其實好想再瞓   不過今日比較忙   所以都係早啲番崇拜呢 ~

沖埋涼就即出發   食完早餐都即番教會喇 ~


崇拜完畢   我就有姊妹友伴週   咁里奧大人就番屋企先喇 ~

傾到 11 點 15 分   之後見到 Ivy 又傾咗 15 分鐘   咁越嚟越多人   我都要走喇 ~

去埋街市買生果同瓜菜就番屋企   熱到我呢 ~

望個鐘原來都 12 點半   里奧大人又起埋身   咁一齊溫習喇 ~

溫咗半個鐘   我開始眼瞓   其一早起   其二頭先出咗汗   其三係對住啲細細粒嘅字真係好攰   哈哈 ~

咁我坐喺梳化托住塊臉咁瞓   里奧大人話以為我溫習緊呀   因為無鼻寒聲喎   我都唔知自己咁好瞓   因為一瞓就瞓咗一個鐘呢 ~

Berry 好似瞓得好林咁


家姐影咗好多張相   衰女係咁啤住家姐   依家黐咗線呀佢   成日咬家姐   遲啲我探佢   都應該又會咬我㗎喇


2 點半去食下午茶   再行多陣就番屋企   開機洗衫   再煲埋山渣蘋果茶就繼續溫習喇 ~



里奧大人話個腦好實   咁熨 1 機衫等個腦清醒下   咁又好喎   唔駛我熨   之後溫咗個幾鐘又係咁   再熨埋另 1 機淺色衫   鬼咩   佢無啦啦望到有堆衫未熨   覺得好驚訝   我話我見到你仲驚訝啦   收咗淺色衫   但熨深色都唔覺得有問題 ~

溫呀溫   8 點出去食晚餐   因為到我要出去抖抖 ~

食完行陣番屋企   沖埋涼就食西瓜   不過我食得唔多   好鬼脹胃   可能太多水份 ~

11 點幾都要瞓喇    始終聽日要番工   溫得太夜聽日無精神仲慘 ~

沒有留言:

發佈留言