2019年6月23日星期日

翠河餐廳 @ 官塘 ( 23-JUN-2019 )

欖角醬焗排骨


魚香茄子煲


( 23-JUN-2019  SUN )

今朝同里奧大人 9 點 15 分起身   約咗姊妹 J 食早餐   差唔多 11 點左右   姊妹 IT 同老公都嚟埋   不過都係傾到 11 點 25 分要番教會喇 ~

香煎豬扒餐 ($30)


日式叉燒絲煎蛋拉麵 ($30)


里奧大人同我講   話姊妹 IT 講咗幾次   話見到我唔開心都變開心   係咪咁搞笑呀   我只係將自己啲經歷講出來咋   但其實啲經歷真係超搞笑   所以佢哋成日覺得我講嘢好笑就係咁解   哈哈 ~

崇拜之後就要練安息禮拜嘅歌   差唔多 1 點半散會   咁同埋 Ivy 兩公婆一齊飲茶   因為我哋之後都要番番教會聽講座 ~

銀芽肉絲炒麵 - 上星期五晚已經好想食   但我食唔哂咁就唔叫啦   估唔到阿 Jack 叫來食   佢明明話食飯家嘛   所以我勁開心   哈哈


潮州粉果


唔記得咩餃


鮮竹卷 - 餡料係齋   好味道呀


鯪魚球


飲到 2 點 20 分都番教會喇   估唔到 4 點完畢   快咗好多呀 ~

今晚我都唔煮喇   所以直接番屋企 ~

Berry 姐依家成隻黑柴咁喎   曳到近乎失控   好掛住佢細細個時   任抱任錫點都走唔甩   依家掂佢都難喇   唔好講話抱     


里奧大人就瞓晏覺   我就睇 Youtube   里奧大人好似 5 點幾起身   佢就熨衫啦   我就越來越想瞓   終於 5 點半瞓咗   瞓到 6 點 ~

7 點出去食嘢   食完要去買嘢   差唔多 8 點幾先番到屋企 ~

開埋機洗衫就沖涼   之後休息 lu   個頭無啦啦又係有啲痛 ~

同里奧大人練習敬拜嘅詩歌   之後短宣又要帶遊戲   所以今星期真係要搞掂㗎喇   求神加力 ~

差唔多 11 點幾都要瞓喇   感恩我有睡意   唔係就慘喇   因為聽日星期一要番工嘛   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言