2019年6月29日星期六

海防 Pho 越南特式美食 @ 佐敦 ( 29-JUN-2019 )

二人套餐 ($198)
炸蝦餅 - 新鮮熱辣   同埋好彈牙啊   呵呵 


越式串燒 (牛肉 3 串) - 完全無肥肉   好味道   


越式馬拉盞炒通菜 - 好香鹹魚味   所以有啲鹹      


菠蘿炒飯 - 正喎   呢個餐嘅食物   真係樣樣都係熱辣辣   但就要等耐啲咁囉   


( 29-JUN-2019  SAT )

今朝 7 點 15 分起身   因為同家姐食早餐 ~

好似好耐無同家姐食早餐咁   所以去 Toast Box 又突然變咗好有新鮮感   哈哈 ~


啱其實仲有個榨菜肉絲公仔麵   不過掛住傾   所以唔記得影相



食到 8 點 45 分就走人喇   去到巴士站啱啱有車 ~

菇場忙呀   時間過得勁快 ~

放工即番屋企   又唔餓喎   咁可以休息下 ~

兒生仔個 BB 入咗嬰兒 ICU   我哋其實唔探得 BB   但就過去支持下佢哋兩公婆呢 ~

食埋下午茶   差唔多 3 點半就打的出發去醫院喇 ~


去到就見到姑奶兩公婆   聽佢哋講完之後   因為大家做法唔同就出咗啲意外   始終個個 BB 都唔同   唔可以一同做法囉   今次真係一個教訓了 ~

之後另一個姑奶都嚟埋   兒生兩公婆又出埋來   一齊同心祈禱之後就去 Canteen 食嘢了 ~

食到 5 點幾都走喇   同里奧大人行去裕華   其實我想行超市   不過佢一路跟住我後面行   保鑣咩   佢真係對行超市無興趣   平時話行呢   都係佢要買嘢先行咋 ~

行到 6 點幾就去搵食   佢想食阿龍咖哩   但我話要食大辣先好味   不過聽日去旅行   所以話食第啲囉   諗住食間上海嘢   完全無冷氣得風   所以即走   之後再去到唔知邊   見到越南餐廳   咁我睇餐牌都啱我食   同埋前幾晚已經想食越南嘢㗎喇   所以就即入去喇 ~

都等咗幾耐   但整體都好好味呀   同埋整得好乾淨 ~

之後埋單嘅時候   里奧大人問老闆係咪一個廚師 ?!   老闆話個廚師係佢老婆   正宗越南人嚟呢   咁就正啦   下次有機會再食   咁一定會食 Pho 呀 ~

食完就搭小巴番屋企   沖埋涼都休息喇 ~

同里奧大人睇戲   居然比我認到男主角做過啲咩戲   里奧大人都話我勁   因為平時我大兜亂家嘛   哈哈 ~

睇埋新聞都要瞓喇   聽朝好早起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言