2019年6月27日星期四

手撕麻辣雞 (外賣) @ 屋企 ( 27-JUN-2019 )



有碗雜豆   感覺健康好多   哈哈   


( 27-JUN-2019  THU )

今朝搭架巴士居然無冷氣   焗到呢   好在我好快落車咋 ~

早餐食餐蛋治   今朝要食飽啲   因為我晏晝食 Flakes   哈哈 ~


菇場忙呀   時間過得勁快 ~

Lunch Time 出去寄信   之後再行陣就番菇場喇   今日食乳酪 + Flakes   好耐無食 lu ~


仍然忙   好在記得飲中藥咋 ~

感恩可以準時放工   其實想出去食  但又諗唔到想食咩   最後我都係去買半隻手撕麻辣雞   再淥拉麵   咁樣又方便   我又鍾意食喎   哈哈 ~

番到屋企抖到 6 點半就預備煮麵喇   但都要 7 點先開餐 ~

洗埋碗抖到 8 點就同里奧大人一齊去徑步   其實我今晚好攰   天氣又焗熱   但唔想比籍口自己囉   呢幾晚又忙   又無時間徑   咁所以徑得幾多得幾多呢 ~

徑 20 分鐘   之後去超市買嘢   買完就番屋企拖地   出一身汗真係好正   再開埋機洗衫就沖涼 ~

睇多陣電視   差唔多 11 點都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言