2019年6月13日星期四

HOPA HOUSE @ 官塘 ( 13-JUN-2019 )

日式滑蛋吉列豬扒飯 ($45) - 里奧大人叫㗎   我話佢呢排好鍾意食吉列豬扒咁噃   不過好在我都鍾意食香口嘢呢   其實呢個都好味道   但滑蛋啲汁比較甜   我麻麻嘑哋呀


泡菜牛肉湯烏冬 ($45) - 呢個好味道   同埋牛肉份量好多呀


( 13-JUN-2019  THU )

感恩一覺瞓天光   同埋起身唔係咁攰 ~

早餐食芝腿治烘底   今次好大火喎 ~


菇場超級忙呀   不過都預咗呢 ~

Lunch Time 出去行陣   再買粉果+炒米粉番菇場食   突然好想食粉果呀 ~


仍然忙   好在 4 點幾搞掂   因為開始有啲攰喇   哈哈 ~

放工即走   尋晚見到有間餐廳唔錯   所以同里奧大人去試下 ~

雖然趕住番學   但我都要食嘢   唔想成日太夜食飯呢 ~

其實唔係食得好急   因為我係有時間比我慢慢咬   但食到最尾果幾啖飯同件豬扒   咁我飲啖水   之後個胃即刻頂住   所以叫里奧大人幫我食埋呀 ~

6 點半即開始   好在準時到   哈哈 ~

今晚 9 點半落堂   可以直接番屋企   因為唔駛食嘢 ~

沖埋涼就休息   睇埋新聞   11 點 15 分都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言