2019年6月26日星期三

宮保雞丁醬煎豬扒 + 粟米蛋花湯 ( 26-JUN-2019 )




( 26-JUN-2019  WED )

感恩一覺瞓天光   都算瞓得林   同埋無熱到出汗 ~

今朝好似無咁焗熱喎   唔通尋晚落咗場勁大雨 ?!

早餐食吞拿魚治烘底   好味道 ~


菇場忙呀   時間過得勁快 ~

約咗里奧大人食 Lunch   難得今日 3D   所以可以晏啲先番菇場   勁開心 ~

雞中翼大碗菜飯 (咖哩汁)  


煎蛋免牛飯


我叫里奧大人陪我買薯片   原來得 3 包咋   好在我早啲買咋


番到菇場又係勁忙   好在夠精神咋   哈哈 ~

好想食呀   不過都係留番開組 Share 食


4 點半飲中藥   都係早啲飲好啲   如果屋企飲   起碼要 7 點   最怕飲完又食唔落飯呢 ~   

放工即走   番到屋企可以抖陣先煮飯   因為大家都唔餓   所以 7 點先開餐   同埋煮 1 個蕃茄味米線就算喇 ~

是日懶餐 - 宮保雞丁醬煎豬扒 + 粟米蛋花湯

宮保雞丁醬煎豬扒 - 見到包宮保雞丁醬 6 月 29 日到期   咁煮埋去啦   食嘅時候覺得啲汁有啲酸酸哋嘅味   我即刻入廚房睇個 Expire Date 係 2019 年定 2018 年呀   好在係 2019 年   咁可能醬汁係咁嘅味啦   但平時出面食又帶酸㗎喎   我同里奧大人講話如果下次食嘅味道唔係咁就搞笑喇   哈哈 ~   

粟米蛋花湯 - 無買菜就飲粟米湯 ~

洗埋碗再大清潔廚房都已經差唔多 8 點   抖陣就出去徑步   徑 20 分鐘都夠皮喇   因為我好攰   哈哈 ~

沖埋涼再開機洗衫   之後休息喇   里奧大人就熨 2 機衫   佢熨衫真係好似快手過我咁 ~

今晚 11 點左右都瞓先喇   難得有睡意 ~

沒有留言:

發佈留言