2019年6月12日星期三

金大班茶餐廳 @ 官塘 ( 12-JUN-2019 )

你福建炒飯 - 都幾好味   可能我太想食飯喇


( 12-JUN-2019  WED )

今朝隻眼仍然好痛呀   所以請病假   唉 ~

9 點都起身喇   刷埋牙就同里奧大人去食早餐 ~


食完抖陣就沖個涼醒醒神   里奧大人 11 點有 Conf Call   所以佢都要準備   我就休息 ~

呢排好攰呀   1 點左右又瞓咗半個鐘 ~

3 點出發去睇醫生   但原來 4 點先開診   感恩佢 3 點 45 分開始掛號   咁 4 點唔夠已經開始睇呢 ~

我同醫生講我尋日開始眼痛   之後我再話我隻手都好痛   係咪發炎 ?!   佢話我用醫療卡睇醫生   只可以睇一樣嘢   如果睇兩樣嘢   就要比原價睇喎   究竟係咪真係咁㗎 ?!   我之前用醫療卡睇另一個醫生唔係咁㗎喎   里奧大人上次真金白銀睇佢   佢好細心講解㗎 ~

睇完都 4 點幾   係時候食嘢喇 ~

去麻布茶坊食下午茶   因為無咩人   同埋可以坐耐啲 ~

吉列豬扒咖哩蛋包飯 ($38) - 好味喎  不過唔係咁鍾意啲咖哩汁喺吉豬上面囉


北海道豚肉湯叉燒拉麵 ($38) & 冰抹茶 (+$5) - 湯底完全無味   呢個唔掂   哈哈


燒蕃薯霜淇淋 - 宇治金時 (+$10) - 抵呀   所以叫里奧大人試下


今晚要番學   差唔多 6 點都走喇 ~

早咗 5 分鐘落堂   咁打的番屋企啦   坐坐下唔對路   我同里奧大人講話兜咗好大好大個圈喎 ?!  司機聽到就話收番之前我哋搭開嘅價錢   咁我真係比番之前搭開嘅價錢囉   因為價錢係尋晚嘅 Double 呀   真係好離譜囉   又浪費埋我啲時間   明明早咗落堂嘛   唉 ~

食埋嘢就即番屋企   好攰呀   呢排講得最多   哈哈 ~

沖埋涼抖多陣   11 點幾都即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言