2019年6月15日星期六

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 15-JUN-2019 )

韓式辣味鍋貼餐


( 15-JUN-2019  SAT )

今朝同里奧大人 7 點半起身   沖埋涼就即刻去食早餐喇 ~



番上屋企抖陣就打的去醫院上義工課程   9 點半開始   差唔多 12 點完畢 ~

之後即打的去大酒店   今日細舅父出殯   12 點開始   不過我最快都 12 點 15 分到呢 ~

因為起碼 3 點半先搞掂   所以喺的士食啲嘢打底先啦   估唔到呢個又幾好味喎 


去到大堂   之後家姐 姐夫都到埋   咁我話大食叫我哋等埋佢先上   點知等咗 10 分鐘都未到   我打比大食   佢話仲要等多 10 分鐘   咁我話唔等喇   我已經遲咗 ~

我坐喺細細表妹夫隔離   隔住同細細表妹傾偈   之後我話妳 Daddy 唔嚟呀 ?!   佢個樣好驚咁話坐喺佢隔離囉   哈哈   我真係完全睇唔到呀   咁傾咗陣又問妳家姐呢 ?!   佢又好驚咁指住對面   佢哋一早已經到咗啦   哈哈 ~

大舅父舅母   阿姨同姨丈都未食嘢   所以佢哋分批出去食    我哋呢班細嘅就無出去食   傾下偈好過   其實呢段時間   真係應該提供啲蛋糕之類嘅食物比人哋囉   可能啲人好早食早餐家嘛 ~

3 點到葵涌   搞掂哂就去荃灣稻香食纓紅宴 ~

好似 5 點食完   家姐就去剪頭髮   我同里奧大人就即坐小巴番屋企喇   趕住溫習呀 ~

8 點出去食嘢   雖然唔餓   但我話要食啲嘢呀   驚半夜餓醒 ~

食完行陣就番屋企沖涼   之後又溫習喇   溫到 12 點幾先瞓 ~ 

沒有留言:

發佈留言