2019年6月19日星期三

大家樂 @ 官塘 ( 19-JUN-2019 )

哩牛腩飯 ($51) - 我要 "加辣"   真係無諗過咁辣囉   一路食一路出汗呀   好在我無要 "堅辣" 


芝味厚切焗豬扒飯 ($48) - 里奧大人真係好鍾意食焗豬扒飯   等我隔一排再整比佢食先


( 19-JUN-2019  WED )

尋晚本來解凍咗雞肶   但諗諗下都係想多啲時間溫習   都係唔煮喇   今朝起身第一時間放番隻雞肶落冰格   但估唔到隻雞肶都好似無咩點溶咁 ~

今朝同里奧大人食早餐   開心開心 ~



唔忙呀   我繼續鬼鬼祟祟地溫習 ~

Lunch Time 出去放鬆下   行陣再買廈門炒米番菇場食

超級好味道呀   終於食到廈門炒米嘅味道   同埋第一次係材料多過米粉呢


仍然唔忙   所以繼續溫 ~

放工即走   同里奧大人去大家樂食嘢 ~

食完即走   番屋企拖埋地再大清潔廁所   之後沖埋涼就溫習喇 ~

呢幾晚都無開電視   同里奧大人一齊溫習   今晚直頭唔上網添呀   完全想全心全意溫習   里奧大人都話第一次見我咁勤力   我話為咗考試   勤力一定要啦   同埋係要對自己負責任呢 ~

里奧大人 11 點瞓   我就溫到 11 點半先瞓   聽日早啲起身再溫 ~

沒有留言:

發佈留言