2019年6月24日星期一

蕃茄豬扒扁意粉 + 辣菜甫菜心苗 ( 24-JUN-2019 )



意粉喺底   所以里奧大人又話餸多過麵   哈哈



( 24-JUN-2019  MON )

今朝里奧大人要去番學   所以又陪我食早餐喇 ~



菇場忙呀   但反而做到個人呆呆咁   可能個腦好實呀   哈哈 ~

我好鍾意上網睇啲人點樣收納   其實重點係將啲嘢一格格分類   咁我不嬲都做緊   公司櫃桶細   所以唔擺得太多嘢   搵嘢就易搵   但屋企就比較多嘢囉   依家真係除非超級抵   否則我都係用完剩番 1 支先買囉


Lunch 
Time 出去入票   個天其實開始黑㗎喇   所以我都快快去買水餃米番菇場食呢 ~


仍然忙   所以好快放工 ~

去埋街市買洋蔥同菜就番屋企喇   里奧大人 5 點已經落堂   好在佢未餓   咁我可以唔駛咁趕 ~

是日晚餐 - 蕃茄豬扒扁意粉 + 辣菜甫菜心苗

蕃茄豬扒扁意粉 - 我好有心機整㗎   同埋我都係鍾意加埋洋蔥   但我成日懶唔去買呢 ~

辣菜甫菜心苗 - 今次啲菜無咁甜   不過是但啦   最緊要有條菜   感覺健康啲   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   因為今晚落雨   所以無得徑步 ~

呢個星期都開始要做運動同早啲瞓   咁我淘咗啲家用運動嘢嘛   里奧大人最驚我淘完又唔用   不過我話真係唔懶得喇   我唔想今年立志嘅嘢無樣成事呀   哈哈 ~   

落埋單就睇陣 Youtube   再睇埋新聞都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言