2019年6月25日星期二

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 25-JUN-2019 )

招牌餃子套餐 / 招牌餃子 + 招牌鍋貼套餐



( 25-JUN-2019  TUE )

今朝里奧大人要番學   又可以一齊食早餐喇 ~



菇場唔太忙   難得所有大粒唔喺度   真係最開心   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   去超市買生果之後再食埋 Lunch 先番菇場 ~


仍然唔忙   Hea 到放工 ~

呢排真係覺得自己嚴重水腫   所以放工去睇中醫 ~

咁我同中醫師講話水腫   佢話我個人好濕   之後我話半夜熱到出汗   佢望住電腦之後再坐直個身   再好肯定語氣話: 係潮熱   係更年期呀   咁我話呢兩晚出汗咋喎   之後佢話咁應該天氣熱   我車   究竟你想點呀醫師 ~

不過我上年都睇佢嘅   覺得飲完啲中藥   個人真係無咁腫   同埋瞓得好啲嘅   所以都會睇佢   雖然佢啲答案比較奇妙   哈哈 ~

里奧大人 5 點落堂   不過差唔多 6 點先番到屋企   佢話要瞓陣先喎   咁我番到屋企佢都仲瞓緊   本來想煮   但佢 6 點 45 分先起身   咁唔煮喇   出去食算喇 ~

食完再行陣就番屋企   大清潔廁所之後就沖涼 lu ~

今晚比自己休息   咩都唔做   哈哈 ~

差唔多 9 點先飲中藥   希望唔好屙夜尿啦 ~

我睇電視   里奧大人就溫習   咁我 11 點 15 分都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言