2019年8月31日星期六

金大班茶餐廳 @ 官塘 ( 31-AUG-2019 )

腐乳通菜炒牛肉套餐 - 今晚 1 個套餐 Share 食   因為份量好多



( 31-AUG-2019  SAT )

今朝早啲起身   因為約咗家姐食早餐 ~

今次早餐逐樣逐樣嚟   平時唔係咁㗎   因為今朝廚房師傅 8 點之後先番   呵呵





有杯好深色   家姐話叫我飲   我鍾意濃啲   哈哈   


我喺大陸買㗎   同家姐 Share   我之後試咗   完全無杏仁味   仲要好鬼甜


食下傾下好快又 8 點 50 分   係時候要番工喇 ~

菇場唔忙   無哂大粒勁開心 ~

放工番屋企   抖多陣就去食下午茶 ~



食完行陣先番屋企   里奧大人溫習   我就休息 ~

今晚去家姐屋企食飯   但唔叫工人煮喇   所以我 5 點出發去一田買熟食就算 ~

家姐趕住帶 Berry 睇醫生   所以我話買完就先去佢屋企   之後再接里奧大人 ~

家姐早過我到屋企   所以我喺村口等佢   車埋我直接去診所   約咗 7 點呀   我地 6 點 57 分先到   叫佢哋快啲入去睇   我就看車 ~

7 點幾睇完   去接里奧大人去家姐屋企   去到半路 Chok 咗一下   家姐話架車好似有啲問題   但繼續行   之後架車再出警語   但因為無理由行行下停喺馬路中間   要搵個無咁危險嘅地方先可以停嘛   感恩有個路口可以停到   但其實唔係停到   係架車已經 Lock 死咗唔比郁 ~

咁要 Call 車啦   但要等 25 分鐘   咁家姐落車指示其他司機唔好過埋嚟呢邊 ~

8 點幾終於搞掂   咁家姐打的番屋企   我唔跟佢番喇 ~

咁啱里奧大人打嚟   我話番緊嚟同佢食飯   哈哈 ~

食食下飯   家姐打嚟   話今晚我全程都無抱 Berry   我話今晚好多突發事發生   最搞笑本來我係陪埋 Berry 入去睇醫生   但要看車   之後諗住接里奧大人嘅時候   我就坐後面陪 Berry   但點知壞車   哈哈 ~

話咁快就 9 點幾   即沖涼休息喇 ~

諗住睇 Youtube   咁啱堂妹打嚟   佢啱啱係朝早 9 點幾   所以就打比我傾下偈   佢有時會朝早10 點幾打比我   但傾得唔耐   因為到佢要瞓   有時差係煩啲   哈哈 ~

傾下傾下都個幾鐘   所以依家有 Whatsapp 實在太好   就咁用數據就可以   不過嗰時佢都會打長途比我㗎   又係傾個幾鐘   無計啦   相隔咁遠   好多嘢都想知下嘛 ~

傾完又睇下電視   又 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言