2019年8月1日星期四

栢檔極品海南雞飯 @ 九龍灣 ( 1-AUG-2019 )

二人套餐 ($175)
極品海南雞 (半隻) / 栢檔住家靚湯


香煎手剁魚香肉餅 / 健康翠綠時菜 / 油飯


( 1-AUG-2019  THU )

尋晚都瞓得算唔錯   可能真係考完試   個人無哂壓力呢 ~

又落超級勁大雨   真係要着水靴   雖然熱   但好過整到對鞋濕哂呢   同埋真係一年只係着幾次   點都着下啦   哈哈 ~

早餐食芝蛋治烘底   都幾好味   可能個人餓呀 ~


菇場超級忙呀   依家就可以專心做嘢喇   哈哈 ~

咁快又到 8 月了


唉   塊臉敏感一撻撻   咁照下鏡見到好似紅咗   唔知係咪食咗蛋呢 ?!

今日開始會為里奧大人禁食祈禱   我食完早餐之後到 Lunch 期間係唔食嘢   我想用時間作為禁食祈禱   今朝食到咁飽   但奇怪係 11 點就餓呀   我知道撤但想攻擊我   但我會更加緊緊倚靠神   靠神得力呢 ~

其實好多人都可能覺得 4 個鐘頭唔食嘢係完全無問題   但我真係太為食喇   個口係無時停   我櫃桶好多零食   特別係糖   無嘢做就係咁食   如果眼瞓仲要食餅添   所以我就要更加要呢個時間   作為禁食祈禱嘅時間喇 ~                       

Lunch Time 食 Flakes + 豆奶   唔想出街呀 ~


仍然忙呀   好在記得飲中藥   呵呵 ~

里奧大人 5 點已經放學   所以我放工都即走   本來諗住去德福食嘢   但沿途勁塞車   巴士轉咗喺淘大落   咁即轉去淘大食嘢喇 ~

呢排戒口先   所以唔食牛肉   咁去食海南雞飯喇 ~

食到 6 點 45 分要走喇   今晚去聽培靈會   一連十晚   如無意外應該會晚晚去呢   因為已經期待咗 1 年喇 ~

今晚嘅領受係感謝神揀選我   仍感謝神   神是我的唯一 ~

9 點 15 分就散會   即番屋企喇 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後休息 lu ~

里奧大人 11 點唔夠都瞓   我就打多陣機   11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言