2019年8月4日星期日

吉野家 @ 九龍灣 ( 4-AUG-2019 )

樸鍋配嫩滑雞肉 ($70) - 我要濃湯底   第1次雞肉邊爐   好似食緊白烚雞肉咁   哈哈   好在烏冬好煙韌咋   同埋烏冬底下原來仲有 8-9 件雞肉   所以叫里奧大人幫手食啲


海苔粟米牛肉飯 ($24) - 6 點前係下午茶餐   咁又抵喎   細細碗都唔錯


( 4-AUG-2019  SUN )

今朝有侍奉   所以 9 點半都起身喇   沖埋涼就出門口了 ~

發夢里奧大人喺大陸比人捉咗   家姐打比佢手機   有個國語女人聽   我勁驚啦   唔係驚里奧大人有女人   而係驚佢比人捉咗去邊   之後鬧鐘響   我心情仲未平復   我同里奧大人講話原來我好怕失去佢   之後佢話我平時對佢唔好嘛   我認㗎   哈哈 ~

食埋早餐就番教會   今日差唔多 1 點先走 ~


諗住買套衫影証件相   但唔啱心水   所以番屋企 lu ~

抖陣就去食下午茶   食完就去影證件相喇   雖然影幾張   但原來笑得多   真係越來越笑得唔自然㗎 ~


番到屋企都休息陣   5 點幾出發去食嘢喇 ~

好想打邊爐   所以去吉野家 ~

食完即番培靈會   感恩無遲到呀 ~

今晚嘅領受係要常睇聖經   聖靈就會與我同在   仍都要善用自己嘅靈同神禱告 ~

9 點幾散會   都即番屋企 lu   沖埋涼就休息喇 ~

青提 $38/磅  呢度 $114  我同里奧大人嚇咗一跳   我諗住 $70 左右咋   我問店主幾磅囉   佢話 2 磅 11 安士   依家買生果都好貴下   不過呢啲提子好甜好脆   都好在咋   哈哈


我 11 點幾都瞓   里奧大人就繼續睇 Youtube ~  

沒有留言:

發佈留言