2019年8月14日星期三

Delifrance @ 九龍灣 ( 14-AUG-2019 )

拿坡里菠蘿西蘭花有機鮮蘑菇扁意粉 ($66) - 非常難食


鮮菠菜三文魚芝士汁燴飯 ($88) - 呢個係里奧大人食㗎   唔知好唔好味呢 ?!   


個黑醋好酸   我都 OK   但麵包粒係腍嘅


( 14-AUG-2019  TUE )

尋晚瞓到半夜   里奧大人話好凍   所以我比咗張氹佢啦   其實呢排我地都係咁   食完凍嘅生果或者涼粉   半夜都會凍醒呢 ~

早餐食奶醬多   唔駛咁飽 ~


菇場唔太忙   但呢排無咩心機做嘢 ~

Lunch Time 出去行陣再買酸辣米線番菇場食   菇場冷氣好勁   但我慢慢食都食到出汗   所以依家食粉麵   食到一半就要停   之後寧願等啲粉麵唔熱先再食呢 ~


無啦啦又忙   咁都好   可以好快放工 ~

今晚約咗保險 Agent   咁里奧大人都有份保單   所以一齊去呢 ~

6 點半開始傾喇   好再里奧大人喺度咋   實在太多嘢要記住   我啲保單真係廿九幾年無 Update 過   所以好多嘢已經改哂   又要呢張保單加去另一張保單   另一張就轉新保單   仲要係數字   聽完都要時間消化再聽另一份保單嘅嘢 ~

Agent 8 點左右走   我先食嘢   因為頭先 6 點幾真係食唔落 ~

我話凍食都得   但里奧大人係都要幫我叮番熱去   哈哈 ~

食完去馬莎睇 Suit   一入馬莎就覺得好凍好凍   係感覺好寒咁呀   里奧大人覺得好驚訝   因為我好少凍成咁   我話可能呢排身體有啲弱   所以咁啩 ~

感恩買到 1 套 Suit 再加 1 條西褲   不過要下星期先有得攞 ~

買完再去埋鴻福堂拎豬腳薑就番屋企喇   一望個鐘先知原來已經 10 點 ~

沖埋涼都休息喇   睇多陣電視   11 點左右都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言