2019年8月15日星期四

翠河餐廳 @ 官塘 ( 15-AUG-2019 )

西檸軟雞


魚香茄子煲 


( 15-AUG-2019  THU )

呢排瞓到半夜都會醒一醒   但應該 5 分鐘之後就瞓得番   雖然瞓得番   但都好想一覺瞓天光囉 ~

早餐食芝腿治烘底   諗唔到食咩 ~


菇場唔忙呀   之後 8 卦又同我 Skype 吹水   其實我好耐無同佢吹水啦   起碼 2 個月 ~

其實我番工都唔開心㗎   因為成日見到佢   所以我都同里奧大人講   里奧大人講咗 1 句說話之後   我真係當堂叮咗一下   所以我已經諗緊應該點做 ~

同 8 卦 skype 咗一陣   佢話依家嘅環境氣氛令人無 Mood 做嘢   話同我傾偈原來都係發洩嘅一種   咁當然我哋唔再以政治為題啦 ~

佢話好耐無同我咁樣吹水   所以佢今日都好開心   我隨即同佢講聲 Sorry   話我之前受到情緒影響   所以對佢態度唔好   同埋我真心只想香港和平   唔好再有任何分化   之後佢話唔駛 Sorry 咁嚴重呀嘛 ~

Lunch Time 都要出去行陣解解凍   之後買埋菠蘿叉燒包就番菇場喇 ~

呢排勁攰又頭暈   又時冷時寒   原來係每月一到   怪不得今朝個肚有啲赤赤哋啦   哈哈 ~

放工即走   番到屋企我要抖陣先呀 ~

7 點出去食嘢   食完去超市買嘢   之後番屋企 lu ~

開埋機洗衫就沖涼   抖陣又上網睇下嘢   11 點都自己瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言