2019年8月7日星期三

太興 @ 九龍灣 ( 7-AUG-2019 )

脆香雞中翼拚迷你西多士 ($42) - 兩 Set 都係下午茶


煙三文魚菜粒炒飯 ($54) - 呢個炒飯好味呀   


( 7-AUG-2019  WED )

尋晚又凍醒   唔通臨瞓前食咗提子 ?!   因為我放喺雪櫃嘅   但我都會灘一灘先食   上次食完西瓜   半夜又凍醒   但食雪糕又問題㗎喎   呢排唔係凍醒就熱醒   好在起身都夠精神咋 ~

早餐食奶醬多   因為中午要食飽啲   早餐唔可以食勁嘢 ~


菇場唔太忙   可以做下自己嘢 ~

Lunch Time 出去買酸辣米線番菇場   食完抖半個鐘就飲中藥   之後真係連水都飲唔落喇   哈哈 ~


話咁快就放工   約咗里奧大人喺九龍灣等 ~

本來今晚約咗姊妹 J   所以 Lunch 食飽啲   但後尾里奧大人幫我搞掂   我可以唔駛滕來滕去   但我就仍然好飽啦   哈哈 ~

去到九龍灣都係 5 點幾   仍然下午茶時間   咁里奧大人話去太興   都好喎   好耐無試過   食完大約 6 點 45 分就去培靈會喇 ~

今晚嘅領受係神用衪的杖和杆安慰我   神都會給我痛苦   其實係要令我儆醒 ~

今晚 9 點半先散會   番到屋企都要快快沖涼喇 ~

睇多陣電視   11 點半都自己瞓先   呢排比較夜瞓   過埋今星期   應該可以校番 11 點瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言