2019年8月9日星期五

吉野家 @ 九龍灣 ( 9-AUG-2019 )

式叉燒中華拉麵 ($32) - 我好鍾意食冷麵㗎   有機會都自己整下先


海苔粟米牛肉飯 ($24)


 ( 9-AUG-2019  FRI )

感恩一覺瞓天光   因為爛臉   再瞓得唔好就慘喇 ~

今朝同里奧大人食早餐   食下傾下好快又要番工了 ~



菇場忙下停下   但所有大粒唔喺度   真係好鬼爽   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   再去 7 仔買嘢番菇場食   條街非常非常焗熱   真係企喺度都會出汗 ~


仍然忙下停下   話咁快放工 ~

同里奧大人去吉野家食下午茶   因為去到都只係 5 點 45 分   哈哈 ~

食完去萬寧買嘢   之後即番培靈會喇 ~

今晚領受係上帝由我哋未出世已經揀選咗我哋   仍都為我哋一生寫了在生命冊上   婚姻兒女事奉等等   神已確立咗我哋嘅路   只要我哋態信心   聖靈帶領   行出每一步都不僧懼怕呢 ~

9 點半散會   番到屋企即開機洗衫   沖埋涼就休息喇 ~

呢排真係衰   一唔駛溫習就上網睇嘢   今晚差唔多 11 點 45 分先瞓   咁樣真係唔得   想皮膚好都難呢 ~

沒有留言:

發佈留言