2019年8月24日星期六

古龍峽玻璃峽谷純玩 3 天團 (駿景酒店 @ 佛山) DAY 2/3 ( 24-AUG-2019 )

( 24-AUG-2019  SAT )

今朝 8 點起身   沖埋涼就去食早餐喇 ~

等 Lift 位置夠哂光猛


食早餐嘅地方



排隊拎食物 


食物種類算多喎   之前導遊小姐講到無咩好食咁   哈哈


炒豆角 / 炒飯


腸粉 / 炒河粉都吸引   不過我無拎到呀


煎蛋


蘿蔔絲 / 粟米


海帶 / 油炸鬼


紅豆糕 / 黃金糕


好少見到早餐係有糉呢


饅頭 / 紫米糕


醬料唔太吸引   如果唔係我都會淥一碗河粉呢



紫米糉唔錯呀   基本上我跟團多數食飽肚嘢   因為唔知車程幾耐


里奧大人嘅早餐   佢話油炸鬼都脆呀   所以比半條我食呢


里奧大人話黃金糕好煙韌   不過我叫佢比我試啖先   佢所講嘅煙韌   有時都唔係嘅   但今次就係我心目中嘅煙韌喇   哈哈   所以我都拎來食   公仔麵就咁加豆辣醬都已經好好味呀   大陸嘅豆板醬真係唔係死鹹㗎


食咗半個鐘頭就上番房休息喇   其實唔係唔好味道   只係我想食嘅嘢已經食夠   哈哈哈哈 ~

我哋間房   望出去係咁嘅


呢個 "無停留房卡箱"   對住客來講都好方便


我覺得有 2 張房卡係好啲   因為我怕唔記得拎房卡就出去呢


10 點出發去佛山   導遊話要坐 2 個鐘頭車先到飯店㗎   但其實又唔係好耐嘅 ~

今次用 1 個行李喼就搞掂


10 點唔夠就 Check-out 喇



咁樣睇間酒店   唔係好大間


細細嘅雕像


沿途都瞓着咗   去到飯店已經 12 點了 ~

到飯店喇


樓上咁似住宅嘅


真係完全唔似係飯店   哈哈


一入去就係咁嘅


再行入少少就似飯店喇


都好多人呀


又食喇   雖然我好鍾意食   但食完 2 個鐘又食   咁又唔得喎   個胃頂唔到   哈哈


賣魚強功夫宴
墨魚餅 ?! 細細塊都 OK   可以食一塊   哈哈哈哈


粟米就肯定唔會放過呢   同埋我好鍾意食炒粒粒㗎


炒豆都 OK   食下蔬菜都可以


手撕雞好味喎   話唔食唔食   但又好似食食食咁   哈哈


冬瓜好味呀   可能我唔識煮啦


蒜苗好味   肉片就無食喇


好粗身嘅大豆芽菜


蕃茄炒蛋都好味


魚就唔食 lu   好怕有細骨


菜心好清甜呀


我明明自己 "北" 咗碗勝瓜肉丸湯   點知里奧大人拎咗比團友   我想食粒肉丸家嘛   嗚嗚


要自費嘅豆腐花   呢碗係細嘅


我地全枱都有興趣食豆腐花   所以叫咗一板豆腐花喇   咁樣平啲嘛



鹹豆腐花就係加豉油芫茜蔥   不過我無試呀



豆腐花超級難食   完全唔滑   好似食緊布包豆腐嘅口感


小菜嘅價錢牌


蒸的好吃


見我影相就即刻過來蒸   講笑咋



兩塊毛巾


賣魚強功夫魚宴   sorry   我只識賣魚勝


海鮮




順德鯪魚好似係好出名



制成品


詠春 ?!



睇完就歸位   因為燉鮮奶已到   好似 RMB8/碗


好香薑汁味呀





好得人驚   哈哈


差唔多 1 點就準備上車



我地第一組上車   食對里奧大人嚟講唔係咁吸引   如果係有得影相   佢肯定唔會第一個上車   哈哈   所以好多謝佢成日陪我嚟呢啲美食團呢


車廂好乾淨


望下樹都好舒服


1 點走人去另一個景點   熱到爆炸呀   同里奧大人玩自拍   但其實大家都已經流哂汗 ~

好多汽球


@ 潮流古跡 (嶺南藝術新天地)
古色古香   我鍾意呀


繼續行


咁似誠品嘅


老佛椰   個店名好搞笑



心如蓮華


Cosplay


呢度影相就非常之正喇


準備就緒


里奧大人要我貼埋牆影


要笑下喎


呢度幾正咁   但無行入去睇喎




右上角嘅手袋係立體架


呢個地方係幾特別   但今日真係十級熱   無咩認真行   哈哈


對面都好靚


呢條裙嘅質地勁舒服   原價 $400/條 減到 $150/條   即買 2 條   點知之後減到 $60/條   激死我   但唔買喇   咁樣買唔係辦法   哈哈


呢啲拍攝 Style 唔係咁啱我   令到我唔係咁自然   哈哈哈哈


巴士


咁樣整又幾靚   當堂無咁單調



大桶啤酒就會諗起阿喂   支裝啤酒就會諗起阿 mi   哈哈


仲有時間   所以自拍一下


紮哂馬好搞笑


里奧大人個相機袋好重㗎   所以佢帶大機都辛苦   但去旅行先會帶大機囉   唔係都無咩機會用到


又周圍影下



@ 嶺南新天地 (全國首家 Hello Kitty Cafe)


啲甜品都幾吸引咁喎





其實我細個好鍾意 Hello Kitty


RM189   我一定唔會買


喺呢度集合


仲見到佢呀


檸 CAR 個名幾搞鬼


2 點半上車   差唔多 4 點去到歡姐倫教糕呀   即係白糖糕   我之前同里奧大人講   食店應該無冷氣   因為感覺係舊式店舖   估唔到真係無冷氣   不過坐落又唔係好熱 ~

歡姐倫教糕


樓上係住宅


室內人頭湧湧


好鍾意啲燈   夠哂古色古香   哈哈


呢張枱幾特別


係咪流星機 ?!


糕點下午茶   白糖糕無酸味


全部煙煙韌韌   啱哂我喇   薑汁糕最好味



我哋坐房   哈哈



出面有試食


等去洗手間   望出去都無咩人 lu



清場咁滯   哈哈


4 點 45 分出發去酒店   5 點左右到均安嘅駿景酒店喇 ~

有部份地方無開燈   所以比較暗



餐廳已經 Ready 食物


我入去影下相   哈哈





海棉寶寶蛋糕 ?!




一上房就沖個涼   再抖陣   我同里奧大人講話冷氣真係唔夠咁喎   之後開始有啲焗   導遊話間房對住太陽   可能比較熱   咁算啦   我再等下係咪之後會凍啲 ~

間房都算大呀   同埋乾淨


沖涼 / 刷牙 / 馬桶   地方分開都唔錯


里奧大人後面係衣櫃



好猛太陽


如果無拉窗廉   成間房肯定熱哂   哈哈


房卡 & 自助餐餐劵


個雪櫃又係開唔到   因為我哋係跟團關係


已經 6 點 15 分   仲唔覺有冷氣出咁喎   咁之後我個鼻開始有啲塞   里奧大人又鼻敏感狂打噴嚏   所以決定要轉房 ~

打落去 Lobby 又話有人會來整   等咗 15 分鐘都無   我地 6 點半都要落去餐廳食嘢喇 ~

經過 Counter 就同職員講話冷氣唔夠囉   佢哋話一陣會上去睇下整唔整到   咁我哋照去食嘢喇   由得佢哋上去整   反正貴重嘢已經跟身 ~



壽司



Cold Cut



日式小食


急凍海產


炸物


椰菜


油泡蝦


雞翼


炒福花


雜糧







Pizza 


蝦片勁吸引


炸蕃薯


炒飯


炸雞


炒河粉


豬肉


里奧大人影架   搞笑   無啦啦放低食物去影相



炒魷魚鬚


咖哩海鮮


我勁想成個捧住比里奧大人呀



另一款蛋糕


飲品區


朱古力噴泉



我哋坐呢個位   但我食到出汗呀   呢間餐廳無咩冷氣


環境都唔錯


地方唔算好大


每張枱都有唔同國家嘅旗幟


我好鍾意食壽司   因為見到粒黃蘿蔔   哈哈


里奧大人食嘅   算食得多嘢呀


我拎比里奧大人嘅生日蛋糕   唔好在話我要佢自己拎喇


綠茶味蛋糕


我再樣樣食啲  


原來有燒魚 & 牛扒



蒜蓉焗生蠔


秋刀魚好味道


煎牛扒有塊唔熟嘅   所以我無食呀


火龍果好清甜


魷魚鬚勁好味


有個女人叫個職員切少少


食飽就出去行下


我轉到一等獎呀   勁開心   哈哈


食完上房   仍然係無冷氣   所以決定一定要轉房 ~

溫度係長期 26 度


咁里奧大人就跟職員去睇睇先   之後再叫我去睇睇 ~

我地住 3 樓   但 3 樓無哂大床房   咁轉上去 8 樓   以為好嘢啦   點知一出 Lift 已經覺得勁恐怖   因為好暗呀   成個人當堂唔舒服   再行條走郎又係好暗   仲要係我一個人行喎   咁一入間房又係好暗   感覺係再次超級唔舒服   所以我再問有無其他房   唔要大床房都可以 ~

之後里奧大人同我講   就係驚我覺得暗   所以等埋我睇下轉唔轉呢間房 ~

最後都係轉番喺 3 樓嘅房比我地   一入去真係有冷氣囉   連職員都咁講呀 ~

呢間房都唔錯   最緊要夠冷氣



今晚都係睇下電視   11 點幾都瞓了 ~

沒有留言:

發佈留言