2019年8月18日星期日

焗鯖魚 + 腐乳唐生菜 ( 18-AUG-2019 )





( 18-AUG-2019  SUN )

今朝 9 點 45 分起身   沖埋涼就出門口喇   食埋早餐就番教會 lu ~


1 點左右崇拜完畢   我地買埋麵包就番屋企喇 ~

早餐真係好飽   所以唔會出去食下午茶   差唔多 3 點左右先食麵包   之前買咗花生醬同果醬   咁整醬占包啦   夠方便 ~

今日我熨 3 機衫   熨到一半都唔熨喇   有啲攰 ~

之後喺梳化瞓咗半個鐘   呢排失血過多   令到個人真係好易攰   所以瞓得幾多就瞓幾多   可以補補血呢 ~

里奧大人問邊杯係冬瓜茶 ?!   我話一睇就知大個杯啦   佢話個色好似喎   我話中藥沖咁大杯咩 ?!   你估好好飲呀 ?!   真係好在佢咁問   我相信佢真係有可能飲哂我杯中藥   之後話味道好苦呢


呢排咁熱真係唔想煮   但之前成日出街食真係好無益   所以求其煮都好過出去食   哈哈 ~

7 點左右開餐   今晚煮個日式拉麵比里奧大人   我就食番尋晚食剩嘅腸粉 ~

是日懶餐 - 焗鯖魚 + 腐乳唐生菜

焗鯖魚 - 我鍾意食鯖魚㗎   之前百佳做特價   好似 $22.9 有 4 件  超級抵   因為喺出面食鯖魚定食好貴㗎 ~

腐乳唐生菜 - 想食腐乳   一定係生菜啦   哈哈

洗埋碗就開機洗衫   大清潔廁所之後就沖涼喇 ~

呢排隻手又好痛   真係年紀大   一唔夠瞓就乜嘢衰嘢都出哂來   唉 ~

聽日要番工   所以 11 點左右都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言