2019年8月11日星期日

韭菜餃 (外賣) + 麻油菜心苗 ( 11-AUG-2019 )




( 11-AUG-2019  SUN )

今朝 7 點 15 分起身   沖埋涼就即出門口   今朝要事奉   但我哋遲咗 5 分鐘   唉 ~

早堂事奉順利   感恩感恩 ~

搞掂哂就同埋姊妹 TT & 姊妹 IT 兩公婆一齊食早餐 ~



之後到我侍奉喇   仍然勁緊張   手汗都出埋   哈哈 ~

一切順利進行  感謝神保守帶領 ~

崇拜完就走喇   去德福買 Powerband 同埋去馬莎買嘢   之後再去街市買餸同生果   買完出嚟   我覺得自己好似喺水中撈出來咁   真係底底都濕埋呀 ~

番到屋企即沖涼洗頭   當堂舒服哂 ~

里奧大人 3 點左右瞓   我就 3 點半左右瞓   瞓到 4 點先醒 ~

唔出去食下午茶喇   同里奧大人 Share 一個杯麵   咁夜晚早啲開餐好過 ~

今次到我熨 3 機衫   不過就叫里奧大人熨自己啲褲同西褲   我熨得唔好呢 ~

今晚就咁食水餃   我就煮埋啲豬腳薑   擺咗好耐喇   再唔食驚變壞 ~

姑奶整嘅豬腳薑   但我覺得味道非常淡   完全無薑醋味


是日懶餐 - 韭菜餃 (外賣) + 麻油菜心苗

韭菜餃 (外賣) - 好味呀   我真係好鍾意食水餃 ~ 

麻油菜心苗 - 好耐無食過菜咁   係時候要食番喇 ~

勁焗熱   都係唔想徑步   但我勁樣衰囉   今日同里奧大人講   話無嘢阻到我徑步   哈哈 ~

洗埋碗再拖地   再大清潔廁所   沖埋涼就休息喇 ~

靈修咗 1 個鐘   其實都係聽番吳牧師嘅講道   再睇多 1 頁靈修書就瞓喇 ~

今晚 11 點就瞓   呢啲就係我正常瞓覺時間   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言