2019年8月22日星期四

麻布茶坊 @ 九龍灣 ( 22-AUG-2019 )

茶房風 豚肉火鍋 (豚骨湯底) ($79)


茶房風 牛肉火鍋 (蕃茄湯底) ($79)


湯底無味


抹茶聖代 / 草莓聖代


( 22-AUG-2019  THU )

今朝里奧大人又要番學   所以又陪我食早餐喇 ~


呢排成日沖完涼   行多陣都出汗   都唔知係咪潮熱呢 ?!?!   我好想呀   哈哈   定係我啲裙係唔通爽呢 ?!?!

菇場忙咗陣   又可以做自己嘢   今日唔 Pack File 喇   隻右手仲痛   唉 ~

Lunch Time 出去行咗 20 分鐘   想食熱嘢   但又唔餓   最後都係買菠蘿叉燒包算喇   肥死   但真係好想食   呵呵 ~

里奧大人無啦啦 Whatspp 話多謝我尋晚嘅愛心清熱湯   依家鼻入面粒瘡無咗   估唔到佢記得我話特登煲比佢清熱喎   因為佢成日食我啲嘢都無咩興趣咁   同佢講咩功效又只係哦哦哦   其實呢排勁攰   唔係都想滾多啲湯飲   對皮膚都好啲呢 ~

忙咗陣   抖咗陣又好快放工喇 ~

放工同里奧大人去九龍灣食生日飯   本來我 book 咗食韓燒    但都係唔出去喇   聽朝好早起身   想快啲食完番屋企呢 ~

食完去 Circle-K 買雜誌   因為我想要個海賊王 Cosper 兩用 Tote Bag ~

番到屋企都 7 點幾   執好哂嘢就沖涼喇 ~

睇多陣電視   10 點 45 分都瞓覺   估唔到勁有睡意   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言