2019年8月26日星期一

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 26-AUG-2019 )

煎豬扒


乳鴿 (外賣)


滷水鵝半隻 (外賣)


叉燒 (外賣)


蒸魚


蒜蓉炒勝瓜


( 26-AUG-2019  MON )

尋晚瞓得唔錯   今朝起身都精神 ~

早餐食芝腿治烘底   其實想食蛋   但呢幾日食得太多   所以忍下口 ~


菇場忙呀   忙到唔知做邊樣好   好耐無試過喇 ~

喺大陸買㗎   只係 RMB 30   最鍾意大大粒嘅制


Lunch 食 Flakes + 豆奶   咁就唔駛出去買嘢食呢 ~


仍然超級忙   差唔多放工   姊妹 SF 打嚟傾偈   傾到過哂鐘   不過今晚唔趕住走   所以我可以繼續傾 ~

放工約咗里奧大人同兒生仔兩公婆傾啲嘢   之後湊埋 BB 就去佢地屋企食飯 ~

8 點左加到   食下傾下   9 點半都走人喇 ~

同姑奶打的番屋企   我都即開機洗衫   沖埋涼就休息 ~

今日小組發生咗啲事   估唔到我係姊妹們嘅樹窿   感激佢哋咁信任我   我由 5 點半開始係咁 Whatsapp   弟兄姊妹個個同我呻   我都有啲亂了   哈哈   但傾到差唔多 12 點幾   我都要瞓覺喇   聽日再傾 ~

沒有留言:

發佈留言