2019年8月25日星期日

古龍峽玻璃峽谷純玩 3 天團 (駿景酒店 @ 佛山) DAY 3/3 ( 25-AUG-2019 )

( 25-AUG-2019  SUN )

今朝 8 點起身   沖埋涼就去食早餐喇 ~

出面唔知係咩地方呢 ?!


之後見到有個職員行出去



甜甜酥


奶皇卷


雞蛋


蕃薯


唔記得係咩


炒河粉


紫米糕


腸仔


黃金糕


燒賣


炒椰菜


火腿


我嘅早餐




里奧大人嘅早餐   



食完番上房抖陣   之後出去行超市   其實只係行 8 分鐘就到   好方便 ~

諗住拍片比阿 mi 睇下間酒店好暗   但拍唔到個效果


張相係咪好暗呀 ?!   但尋晚就係見到咁暗   所以個人感覺唔多舒服


我哋住嗰層係咁嘅光線   咁光猛好多啦


搭 Lift 落去喇


Lift 出面係咁嘅


@ 駿景酒店


正和國醫養生館



個天想落雨咁   所以都有啲焗熱 ~

行落去都好方便


地方唔算荒蕪   嘻嘻



見對面有啲商店   又去睇下


里奧大人想食蘭州拉麵   咁陪佢食啦   難得佢想食嘛 ~

都有唔少食店


如果有冷氣就更好


Open Kitchen


手拉麵



你好


蘭洲牛肉拉麵


唔係好大碗㗎咋


 辣椒油係香香辣辣


消毒筷子機 ?!


食完行超市   諗住買尖叫   居然無喎   搞到我想尖叫   哈哈哈哈 ~

都唔少人行超市


超市可以買魚 


月餅都好貴




我離遠睇以為發霉呀


乳酸飲品


中國名牌水呀


里奧大人第一時間行去睇有無尖叫



地方都大㗎   所以行得好舒服


呢隻公仔好搞笑


無啦啦落好大雨呀   所以去文具店行陣   等無咁大雨先番酒店 ~

我想買部計數機番菇場用   終於今日比我買到   仲要只係三十蚊人仔   我喺淘寶都要五十幾蚊人仔呢 ~

我以為係八哥   原來係隻鴨


見細雨啲都行番酒店喇   又要沖多次涼   睇下電視   勁想瞓覺   哈哈 ~

喺酒店睇電視   真係好 Relax   哈哈


酒店房卡


11 點半食早飯   原來又係食自助餐   不過唔係咁啱我食 ~

走人喇


壽司船自助午餐


生日蛋糕呀



雲耳排骨 / 釀尖椒


炒河粉 / 菜


蒸魚


蘿蔔牛丸 


白飯 / 炒飯


豬紅



蕃茄炒蛋


燒鴨


生果


仍然食壽司   肉鬆幾似海膽   哈哈


尖椒好味   但好油


里奧大人食嘅


估唔到佢食得多過我   哈哈


西瓜都幾甜


食到 12 點半要出發喇   落雨呀   但其實都預咗   所以唔會話好失望 ~

喺海邊行   其實都好舒服


日月貝 (珠海地標建築)


幾大隻蜆



其實都有好多店舖的



博命影   因為全程得呢日   我拎相機出嚟影呀   哈哈


商場都好多人行


一篤間食店   就會顯示位置   好先進呀   哈哈哈哈


類似冒險樂園嘅地方


出去睇下


共享童車


唔敢飲嘢   因為唔想去廁所


跟大隊行喇喂


所有團友喺度等車


下個景點係圓明新園   里奧大人話呢個地方係之前去過   我睇番記錄真係去過   怪不得集合地點好熟面口啦   哈哈 ~

@ 珠海圓明新園坐呢啲車環繞一周   有大車同細車   細車就每人 RMB20/位



司機會介紹景點




唔駛行確實舒服   哈哈




無咩人行上去


睇 Show 嘅地方 ?!


唔知有咩睇呢 ?!


有車坐真係舒適好多   哈哈


好多呢啲設計


纜車 ?!


大炮



我勁鍾意玩騎木馬㗎


飄雪園



RMB55/位   入場票都貴喎


入面好似啲廠景   哈哈


夠膽坐先勁呀


海盜船


皇家樂園


坐到中途   有一家三口上車


咩都影下


好似好冰凍嘅生果


司機叔叔好合作   哈哈


落車睇下



泊哂船



細個玩過   勁驚跌落水   到依家一樣勁驚   哈哈


夢幻水城


荷花池



見到纜車   唔知去邊呢 ?!


上去睇



地方都幾大



落緊毛毛雨   所以要行得好小心 





呢度影相都唔錯㗎


圓明新園地方係好大


再行前少少睇   真係有印象嚟過喎


可以自駕遊


@ 園明新園



我同里奧大人都有印象   上次係企喺度等車   哈哈


我唔會貼 Label 喺件衫度   因為我驚唔記得拻番出來   咁洗衫就大鑊了


每人有張消息劵   即係入場劵


上車喇   珠海過關再搭車番香港   咁我離遠見到機場嘛   落車嘅時候   個團友問依家喺邊   我話機場   團友就跟住我講話呢度機場   里奧大人好大反應話呢度唔係機場呀   哈哈哈哈   好在里奧大人講咋   唔係講錯比人聽就煩呢 ~





行喇


@ 港珠澳大橋珠海公路口岸



終於到咗 


地方都乾淨



Duty Free


周圍影下




搭車過關 ?!   完全唔記得添



坐呢架大巴番香港了


又落雨




見到飛機又好想去旅行



係咪呀   頭先我咪以為去咗機場囉   哈哈


到了港珠澳大橋嘅香港關口



往香港



喺翠華等   好多團友都話唔知呢度係翠華   哈哈哈哈





行來行去


依家真係搭車番香港喇




圓方解散   咁搭地鐵去九龍灣   食埋晚餐先番屋企 ~


番到屋企即開機洗衫   之後休息喇 ~

今次個團都 OK 啦   對我嚟講唔會話好失望   但係無驚喜   哈哈 ~

其實去邊都無所謂   最緊要同里奧大人一齊啫   去大陸呢啲團都唔錯   又近又平   不過我同里奧大人就鍾意睇景多啲   食嘅反而係其次囉 ~

睇下電視   又 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言