2019年8月5日星期一

牛下新城 @ 九龍灣 ( 5-AUG-2019 )

大大碗酸辣粉 ($50) - 我要少辣   但都好辣


煎釀三寶   今次啲魚肉好實呀   麻麻哋


腸粉


我問里奧大人點解唔買肉燒賣嘅 ?!   佢知我想食   又即刻買   哈哈 


( 5-AUG-2019  MON )

今朝係 "8。5 星期一罷工"   但我都要番工嘅   咁正想入 Lift 嘅時候   見到西瓜嘅 Wechat 叫我哋全公司嘅人唔好番工   為着我哋安全起見   好在我當時唔係過馬路   如果唔係我唔會睇公司資訊息   會直接去搭車囉 ~

沖完涼再瞓過   其實都可以瞓到   因為尋晚瞓得唔好呀   唔知係咪打邊爐熱得滯呢 ?!

瞓呀瞓   瞓到 11 點幾   里奧大人原來已經一早醒咗   佢見我瞓得咁林唔想叫醒我 ~

咁沖埋涼就去食早餐喇   食完都番屋企   開埋機洗衫就繼續睇新聞 ~


無啦啦多咗一日假   所以執鞋櫃執衣櫃   實在太多衫褲鞋襪   兩年唔着都真係捐咗去喇   又捐咗 1 袋   所以依家都唔敢再買咁多嘢   浪費金錢買   浪費時間執 ~

今日可以飲 2 次中藥   平時就唔到時間   不過飲完都好飽下 ~

5 點半出發去食嘢   唔想成日咁趕 ~

里奧大人話去牛下   我話好呀   佢都估唔到   因為我平時實話唔好嘛   但我話我其實想食煎釀三寶好耐   不過我成日想食嘅時候   佢就成日唔舒服囉 ~

今晚食得好滿足   但唔知係咪又油又辣嘅關係   個肚成日搞搞下咁   下次都唔好咁食喇 ~

食完就去培靈會   依家都係早啲到   咁樣可以坐好啲嘅位置呢 ~


今晚嘅領受係神唔會比我哋終極目標   但我哋要憑信心向前行   神總會為我開路 ~

我相信神   正如我參加短宣嘅時候   我無猶豫就報名參加   我其實唔知道去到要做啲咩   好驚幫唔到手等等   但神總為我開路   係一次又一次為我開路   所以我好相信   神與我同在   我真係唔怕呢 ~

所以   不要懷疑自己所行嘅路   因為神是我的道路   最美善又完全的 ~

9 點幾散會   市面無哂車咁呀   好寧靜   好恐怖 ~

番到屋企就即大清潔廁所   沖埋涼就休息 lu ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓   最搞笑里奧大人叫人瞓覺   自己又喺度睇 Youtube 囉 ~

沒有留言:

發佈留言