2019年8月8日星期四

龍城冰室 @ 九龍灣 ( 8-AUG-2019 )

櫻花豬柳伴沙律 ($33) - 因為唔想食咁飽   所以其中一個餐要沙律


黑椒豬扒腸仔飯 ($42) - 我好想食飯呀   太耐無食飯   我個人無乜氣力咁   飯氣呢樣嘢係真㗎   我之前做完手術   就係靠日日食飯   先可以咁快康復呢


( 8-AUG-2019  THU )

尋晚瞓到半夜郁一郁   里奧大人即問我凍唔凍 ?!   感恩唔凍呀   其實我講咗比佢聽半夜凍醒之後   次次一郁佢都會咁問   所以佢順便會話我係好大動作   哈哈 ~

早餐食吞拿魚治烘底   其實我想食奶醬多   但又唔想日日食甜嘢   隔日好啲 ~


菇場忙呀   咁就似番工喇   哈哈 ~

Lunch Time 行咗陣先去買魚片頭麵番菇場食   食到好悶   但又唔敢食水餃牛什呢啲   呢兩日塊臉又敏感   食嘢要小心   定係焗咗兩日飲咗菊花杞子而敏感呢 ?!


仍然忙   所以好快放工 ~

同里奧大人喺九龍灣等   我想去茶布麻房   但 6 點先有晚餐   5 點幾只可以食拉麵之類   咁我又唔想食拉麵   所以轉番去龍城喇 ~

食完就去培靈會   咁可以坐好嘅位置   同埋自己可以靜一靜心呢 ~

今晚領受係魔鬼令到我哋軟弱   所以我要勝過魔鬼   就必須態神嘅話語 (聖經) 擊退魔鬼 ~

再講到耶穌唔介意我哋侍奉上甩甩漏漏   神賜我哋恩賜   唔一定係才藝才幹   而係睇作工嘅果效   萬事要互相效力   叫愛神嘅人得益處 ~

9 點半散會   所以番到屋企都即沖涼 lu ~

上網睇嘢   睇到 11 點幾   里奧大人就有嘢整   所以我都瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言