2019年8月2日星期五

海景粥店茶餐廳 @ 九龍灣 ( 2-AUG-2019 )

西蘭花炸蟹鉗雞扒意粉 (黑椒汁) - 里奧大人見到我叫呢個餐   佢覺得好驚訝   佢話多數係食佢   我好少食呢啲   哈哈   


里奧大人食艇仔粥


炸兩   今次油炸鬼唔多脆


( 2-AUG-2019  FRI )

尋晚瞓得唔錯   感恩感恩 ~

早餐食奶醬多   最緊要記得唔好食蛋   哈哈 ~


菇場忙下停下   小 A 一見到我就好驚訝咁問: 妳塊臉咩事 ?!   嗚嗚嗚嗚   塊臉敏感嘛   幾撻唔同位置   仲要好紅添   本來想戴口罩   但覺得焗住仲衰   唉   好鬼煩呀 ~

Lunch Time 出去買嘢   船頭問我塊臉咩事 ?!   頭先好紅   但依家無咁紅   我咪話瞓得唔好   濕疹呀   所以真係好怕長時間瞓得唔好   依家一嘢就爆   點見人呀   嗚嗚嗚嗚 ~

行咗陣再去買魚片頭河番菇場食   抖半個鐘就飲中藥 ~


菇場忙啦   做長命 Report   感恩真係考完試呀   可以快啲做個 Report ~

放工即走   同溫總一齊落樓   點知一齊傾偈傾到 6 點 ~

咁啱里奧大人又搵朋友傾偈   所以今晚食完飯   7 點 45 分先聽培靈會呀 ~

今晚嘅領受係耶和華是我的牧者   我必不致缺乏   真的好感恩   因為我焦點對準神   我活着有盼望呢 ~

感謝上帝賜我聖靈   賜我平安   讓我避免試探 ~

仍讓我要掏空自己   我將自己嘅缺乏去幫助人地嘅缺乏   我深信神嘅恩典夠我用   我有豐足嘅生命   感謝神保守帶領   榮耀歸神 ~

呢排我其實要反思   我成日安慰里奧大人唔駛驚   神同你同在同行   但當我話考試好驚   里奧大人反問番我   又叫我唔好驚?!   妳自己又驚 ?!   我真的無語了 ~

其實我唔係對神無信心   我做任何事都會依靠上帝   靠聖靈得力   我只係對自己無信心   我做基督徒咁耐   雖然都有苦難困難   但我相信神他的美意   我要順服   因為我唔可以越過神嘅界限呢 ~   

我 11 點半都自己瞓先喇   里奧大人就睇 Notes ~

沒有留言:

發佈留言